Nadszedł czas na świętowanie – marka Bea Beleza obchodzi swoje piętnaste urodziny! To dobry moment, aby przybliżyć kilka najważniejszych momentów z lat jej istnienia i opowiedzieć co nieco na temat działalności firmy!

Jak to się wszystko zaczęło…

Bea Beleza to rodzinny biznes, który rozpoczął swoją działalność dokładnie 1 października 2007 roku. Pomysł zrodził się w głowie najmłodszego z braci. Fryzjerstwo i kosmetyka od zawsze były w sferze rodzinnych zainteresowań i pasji – wszystko, dzięki mamie założycieli, która była właścicielką salonu fryzjerskiego. Najmłodszy z braci postanowił założyć własną firmę i sprzedawać profesjonalne kosmetyki fryzjerskie na popularnej internetowej platformie – wkrótce dołączyli do niego pozostali dwaj bracia. Bea Beleza nie powstałaby, gdyby nie wsparcie i działalność taty. Założenia firmy nie możemy przypisać jednej osobie – to sukces całej rodziny, która kierowała się swoją największą pasją. Bea Belezę tworzą przede wszystkim ludzie – nie tylko założyciele, ale i pracownicy wraz z rodzinami, klienci oraz kontrahenci. To zgrany zespół, którego sukcesy doskonale odzwierciedlają współpracę – w każdym aspekcie. Bea Beleza to zarówno zwycięstwa, jak i porażki, ale to właśnie te drugie pomogły ukształtować markę i osiągać kolejne cele. Firma stawia przede wszystkim na rozwój i współpracę z Klientami – kompleksowa odpowiedź na ich potrzeby to główna misja firmy!

Pierwsze targi i ogromny sukces

W kwietniu 2014 roku firma pojawiła się po raz pierwszy na Międzynarodowych Targach Poznańskich, od razu zwracając na siebie uwagę. Stoiska Bea Beleza nie opierały się bowiem wyłącznie na kosmetykach. Firma skupiła się również na współpracy z topowymi postaciami z branży i organizacji prestiżowych pokazów, które miały na celu zainspirować uczestników targów. Wydarzenie opierało się na współpracy z grupą znanych i kreatywnych fryzjerów, takich jak: Elżbiety Kwaśny, Jakub Wujec, Robert Palma, Radek Wysocki czy Grupa Artystyczna Waldemara Wangera. Zorganizowane zostało też show z udziałem stylisty światowej klasy – Pablem Alvarezem. Spektakularny pokaz wzbudził wyjątkowe emocje i oczarował wszystkich odwiedzających. Podczas Forum Fryzjerstwa LOOK 2014 firma miała okazję przedstawić produkty szerokiemu gronu odbiorców. Pierwsze targi zakończyły się otrzymaniem nagrody „Acanthus Aureus” za najlepsze odzwierciedlenie strategii marketingowej – to wyróżnienie udało się zdobyć aż trzykrotnie w kolejnych latach. Dodatkowo Bea Beleza otrzymała złoty medal w kategorii Produkt za jeden z kosmetyków Trendy Hair. Warto też wspomnieć o tytule Kosmetycznej Marki Roku dla najlepszych produktów, usług i rozwiązań w branży beauty, który zdobyła uwielbiana zarówno przez klientki sklepu, jak i profesjonalistów z branży fryzjerskiej – Maska Choice!

Kilka sektorów działań marki

Firmie zależy na stałym rozwoju, dlatego działa na kilku różnych obszarach. Bea Beleza to dynamicznie rozwijający się sklep internetowy z szerokim asortymentem starannie wyselekcjonowanych kosmetyków, stworzony z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i klientach indywidualnych. To też sklep stacjonarny – zlokalizowany w CH Posniania w Poznaniu. Firma poszła jednak o krok dalej, aby wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientów stworzyła jedyne w swoim rodzaju miejsce, gdzie może bezpośrednio zadbać zarówno o piękne włosy swoich, jak i bardziej kompleksowo – o skórę głowy swoich klientów.

Tak powstało Bea Beleza Hair Studio & Instytut Trychologii. W zespole znajdują się doświadczeni fryzjerzy i trycholodzy, którzy na co dzień korzystają z produktów o innowacyjnej formule i składzie – najwyższej jakości. Skuteczność kosmetyków została potwierdzona w niezależnych badaniach klinicznych. Bea Beleza to również Akademia Szkoleniowa dla fryzjerów. Kadra składa się z samych praktyków, którzy na co dzień pracują w renomowanych salonach fryzjerskich. Bea Beleza Academy oferuje szkolenia z zakresu trychologii, topowych metod koloryzacji, strzyżeń oraz z architektury – wszystko dopasowane jest do bieżących potrzeb branży fryzjerskiej.

Marki własne Bea Beleza

Jako zaufany partner biznesowy firma Bea Beleza może pochwalić się wyłączną dystrybucją kilku międzynarodowych marek. Jedną z nich jest włoska marka Medavita, oferująca profesjonalne kosmetyki do włosów. To produkty, które nie tylko wpływają na kondycję i wygląd włosów, ale i pomagają zadbać o stan skóry głowy. Produkty Medavita są dostępne w ponad 40 różnych krajach na całym świecie, a ich skuteczność potwierdzono wieloma badaniami klinicznymi. W 2013 roku Bea Beleza wprowadziliśmy na rynek także markę Trendy Hair, stworzoną przy współpracy ze specjalistami z branży fryzjerskiej. Skuteczność produktów to efekt wykorzystania naturalnych składników, pradawnej, japońskiej terapii i nowoczesnej technologii. Bea Beleza może pochwalić się również marką Marc Inbane, oferującą samoopalające kosmetyki premium. Produkty nie tylko pomagają uzyskać efekt naturalnej opalenizny, ale również pełnią funkcję pielęgnacyjną, dzięki unikalnej formule. Szeroka gama kosmetyków, znajdująca się w portfolio Bea spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających Klientów.

Obchodzimy kryształową rocznicę istnienia – to zdecydowanie coś, co warto celebrować! W związku z naszymi urodzinami mamy zamiar uczcić piękne lata działalności. Chcemy zaprosić Was do wspólnego świętowania i śledzenia nas w mediach społecznościowych – przygotowaliśmy kilka niespodzianek!

Wpis przygotowany przez:

Leave a Reply

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.