Goldwell Dualsenses Men Thickening profesjonalny szampon, stworzony specjalnie dla mężczyzn z cienkimi i delikatnymi włosami. Wzbogacony o zaawansowane technologie, ten szampon ma na celu zapewnić Twoim włosom natychmiastową objętość i pełny wygląd.
Goldwell Curl Control krem do loków jest przeznaczony do modelowania włosów kręconych. Może być stosowany bez względu na stopień skrętu – produkt świetnie sprawdzi się zarówno do podkreślenia loków, jak i łagodnych fal. Ma piękny, świeży zapach z nutami frezji, lilii i grejpfruta.
Goldwell Topchic to profesjonalna farba do włosów służąca do permanentnej koloryzacji. Charakteryzuje się doskonałym pokryciem siwych włosów, nawet do 100% pokrycia.
MEDAVITA Maska Choice to produkt, który po pierwsze tonuje włosy wybranym odcieniem, a z drugiej strony odżywia je i nabłyszcza. To koloryzacja i pielęgnacja w jednym produkcie. Maska to świetna alternatywa dla wszystkich, których kolor włosów stracił swoją moc po koloryzacji.
GHD AURA suszarka rewelacyjnie sprawdzi zarówno w salonie fryzjerskim, jak i w codziennej stylizacji każdej z nas. Dzięki innowacyjnej technologii Laminair suszarka AURA dostarcza 42% bardziej skoncentrowany strumień powietrza, niż inne suszarki, dzięki czemu możesz pracować na jednej sekcji włosów bez naruszania pozostałych.
Samplery to idealna propozycja dla tych, którzy pragną rozpocząć swoja przygodę z kultowymi zapachami Yankee Candle. Coconut Beach to świeczka dla fanów ciepłych linii zapachowych.
Olejek do dyfuzora zapachowego BERGER o orientalnym zapachu Sandalwood Temptation - aromatyczne i pikantne perfumy dla domu
90% Polek twierdzi, że pielęgnacja włosów jest tak samo ważna jak pielęgnacja skóry twarzy
65% mężczyzn uważa, że pielęgnacja skóry głowy jest równie ważna jak pielęgnacja włosów (Wielka Brytania)
30% osób stosujących produkty do pielęgnacji włosów jest zainteresowana produktami zawierającymi składniki funkcjonalne, takie jak kwas hialuronowy inspirowany pielęgnacją skóry (USA)
23% nowych produktów do pielęgnacji włosów wprowadzonych na światowy rynek w 2022 roku zawiera słowo „scalp” (vs 16% w 2018 roku)