Pytania dotyczące sklepu i zamówień
Najczęstsze pytania o nasze produkty
MEDAVITA
TRENDY HAIR
OLIVIA GARDEN
MARC INBANE
Wysyłki zamówień prowadzimy we współpracy z następującymi przewoźnikami:
- Orlen Paczka
- Inpost (Paczkomaty i Kurier)
- Kurier GLS
Możliwa jest również wysyłka paczki za pobraniem oraz w weekend za pośrednictwem InPost – paczka w Weekend. Szczegółowe informacje oraz koszt dostaw znajdziesz w zakładce Wysyłka i dostawa.
Koszt wysyłki zależy od wybranego przewoźnika oraz sposobu opłacenia zamówienia (przelew lub za pobraniem).
- Orlen Paczka
- Inpost (Paczkomaty i Kurier)
- Kurier GLS
Szczegółowy cennik znajdziesz w zakładce Wysyłka i dostawa.
Jeśli złożysz zamówienie do godz. 10.00 z dużym prawdopodobieństwem przesyłka zostanie nadana przez nas jeszcze tego samego dnia. Termin dostawy zależy też od czasu dostarczenia przesyłki przez dostawcę. Jeśli chcesz, aby zamówienie doszło jak najszybciej rekomendujemy dostawę za pomocą InPost Paczkomaty lub kuriera GLS. Oferujemy także dostawę w weekend dla zamówień złożonych do piątku do godz. 10:00 – w tym celu wybierz opcję dostawy Inpost Weekend.
Przede wszystkim status możesz sprawdzić po zalogowaniu się na konto w zakładce Historia zamówień.
Po złożeniu zamówienia powinnaś otrzymać następujące informacje:- potwierdzenie złożenia zamówienia od Bea Beleza,
- potwierdzenie otrzymania płatności od Bea Beleza,
- informacja od firmy przewozowej odnośnie nadania przesyłki i kolejne dotyczące terminu jej dostarczenia.
Sprawdź status swojej przesyłki:
Jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem: HISTORIA ZAMÓWIEŃ
Jeśli nie posiadasz utworzonego konta: HISTORIA ZAMÓWIEŃ GOŚCI
Pracujemy nad tym, by umożliwić Ci osobisty odbiór zamówień w naszym sklepie stacjonarnym. Póki co, możesz skontaktować się telefonicznie ze sklepem i zapytać o dostępność wybranych produktów.
Sklep stacjonarny BEA BELEZA w CH Posnania w Poznaniu:
Telefon: +48 533 355 776
E-mail: posnania@beabeleza.pl
W takiej sytuacji masz kilka możliwości:
- Możesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym na konto:
Bank Polska Kasa Opieki S.A. z siedzibą w Warszawie
84 1240 6609 1111 0010 4804 9398
Bea Beleza Sp. z o.o.
ul. Reglowa 4, 60-113 Poznań
W tytule przelewu wpisz numeru zamówienia. Przy tej formie płatności termin realizacji zamówienia może się nieco wydłużyć. - Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta (pon. – pt. 8:00 – 16:00) w celu zmiany sposobu płatności na Pobranie. Wiąże się to jednak z innym kosztem wysyłki zgodnie z cennikiem w zakładce Wysyłka i dostawa
E-mail: sklep@beabeleza.pl
Telefon: +48 22 7166 166 - Możesz także ponownie złożyć zamówienie, a poprzednie anulować. Możesz poinformować nas o tym mailowo lub telefonicznie podając numer zamówienia (e-mail: sklep@beabeleza.pl, tel.: +48 22 7166 166)
Link przesyłany do płatności jest jednorazowy, więc nie zadziała drugi raz. Aby opłacić zamówienie możesz:
- opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym na konto:
Bank Polska Kasa Opieki S.A. z siedzibą w Warszawie
84 1240 6609 1111 0010 4804 9398
Bea Beleza Sp. z o.o.
ul. Reglowa 4, 60-113 Poznań
W tytule przelewu wpisz numeru zamówienia. Przy tej formie płatności termin realizacji zamówienia może się nieco wydłużyć. - Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta (pon.– pt. 8:00–16:00) w celu zmiany sposobu płatności na Pobranie. Wiąże się to jednak z innym kosztem wysyłki zgodnie z cennikiem w zakładce Wysyłka i dostawa E-mail: sklep@beabeleza.pl
Telefon: +48 22 7166 166 - Możesz także ponownie złożyć zamówienie, a poprzednie anulować. Możesz poinformować nas o tym mailowo lub telefonicznie podając numer zamówienia (e-mail: sklep@beabeleza.pl, tel.:+48 22 7166 166)
Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego w Poznaniu:
CH POSNANIA, POZIOM 0
ul. Pleszewska 1
61-139 Poznań
Telefon: +48 532 517 744
E-mail: posnania@beabeleza.pl
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - sobota 10:00 - 22:00
Niedziele handlowe 10:00 - 21:00
P24NOW - nowa metoda płatności od Przelewy24 łączy w sobie zalety i funkcjonalności trzech popularnych rozwiązań finansowych:
- odnawialnego limitu kredytowego, nawet do 10 000 zł
- wygodnych płatności odroczonych, nawet do 54 dni
- elastycznych rat – prowizyjnych lub 0%
Więcej informacji znajdziesz na stronie P24NOW
Możesz rozważyć również opłacenie zamówienia za pomocą metody płatności PayPo, dzięki której termin płatności za zamówienie wydłużony jest do 30 dni.
Szczegóły dotyczące wszystkich metod płatności znajdziesz w zakładce Metody płatności.
Nasz Dział obsługi Klienta odpowiada na telefony od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00.
Możesz skontaktować się z nami także za pośrednictwem czatu na naszej stronie internetowej, na którym odpowiadamy na pytania od poniedziałku do soboty w godz. 10:00 – 22:00.
Kody promocyjne możesz znaleźć u naszych influencerów lub na stronie Promocje. Zachęcamy też do odwiedzenia zakładki Outlet, w której znajdziesz ciekawe okazje.
Nic straconego, jeśli promocja nie została wyłączona w skutek wyczerpania zapasów. Skontaktuj się z nami, a zweryfikujemy to. Wszelkie możliwe formy kontaktu znajdziesz w zakładce: Kontakt z nami.
Włóż produkty, które chcesz kupić, do koszyka, a następnie kliknij „Zrealizuj zamówienie”. Zostaniesz wtedy przeniesiona na stronę, na której podasz dane osobowe do zrealizowania przesyłki. Pod polem „E-mail” możesz wybrać Fakturę jako dowód zakupu.
Jeśli pojawiły się jakiekolwiek problemy, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta:
- e-mail: sklep@beabeleza.pl
- tel:+48 61 866 77 56
- poprzez formularz na naszej stronie internetowej, w zakładce Kontakt z nami.
Jeśli zaznaczyłaś, że chcesz otrzymać fakturę VAT, otrzymasz ją razem ze swoim zamówieniem. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, jeśli chcesz otrzymać fakturę drogą mailową:sklep@beabeleza.pl
Aby wprowadzić korektę do faktury VAT skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta:
e-mail: sklep@beabeleza.pl
tel: +48 61 866 77 56
Bardzo nam przykro, że chcesz zrezygnować ze swojego zamówienia. Czy jest coś, co moglibyśmy poprawić, aby nie dochodziło do takich sytuacji? Napisz do nas e-mail na adres: sklep@beabeleza.pl
Jeśli chcesz anulować zamówienie, którego nie opłaciłaś, po 14-stu dniach od jego złożenia umowa sprzedaży będzie uznana za niezawartą i zamówienie zostanie anulowane automatycznie.
Natomiast, jeśli dokonałaś płatności, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie. Rezygnując z zamówienia otrzymasz zwrot wpłaconych środków tą samą drogą, którą została dokonana wpłata.
- e-mail: sklep@beabeleza.pl
- tel: +48 61 866 77 56
Na kontakt od Ciebie czekamy w godz. 8:00 - 16:00 w dni robocze.
Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży, czyli zwrotu, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Warunkiem jest, aby produkt nie był używany a zapieczętowane opakowanie nie otwarte, ze względów higienicznych.
Jeśli zakupiony produkt był zestawem / pakietem z produktem w promocyjnej cenie np. 0,01zł, zwracając produkt główny klient ma obowiązek zwrócić również produkt promocyjny. W przeciwnym wypadku od zwracanej kwoty odejmiemy wartość produktu promocyjnego w jego cenie regularnej.
Poinformuj nas o zwrocie pisemnie pocztą na adres: Bea Beleza Sp. z o.o., ul. Reglowa 4, 60-113 Poznań lub e-mailem na adres: sklep@beabeleza.pl we wskazanym terminie. W tym celu możesz skorzystać z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy.
W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji lub zwrotu prosimy o przesłanie towaru (i jeśli to możliwe – dowodu zakupu) na adres: Centrum magazynowe Luvena ul. Magazynowa 16, hala 16/22, rampa 16/21, 62-030 Luboń. Koszt dostawy w przypadku zwrotu pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy zwrotów przesłanych „za pobraniem”. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie produktów na czas transportu.
Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Przed zgłoszeniem reklamacji upewnij się, że produkt ma wadę fizyczną (jest niezgodny z opisem). Reklamację możesz zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres: sklep@beabeleza.pl lub pisemnie na adres naszego biura (ul. Reglowa 4, 60-113 Poznań).
Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
- Twoje imię i nazwisko,
- Adres do korespondencji,
- Informację, jaki produkt jest niezgodny z umową,
- Datę zakupu i otrzymania towaru,
- Informację, kiedy zauważyłaś wadę,
- Opis wady produktu.
Aby przyspieszyć proces rozpatrzenia reklamacji, prosimy o załączenie dowodu zakupu oraz o podanie numeru zamówienia.
Produkty, które chcesz zareklamować wyślij na adres: Centrum magazynowe Luvena ul. Magazynowa 16, hala 16/22, rampa 16/21 62-030 Luboń. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu produktu na czas transportu. Nie odbieramy przesyłek przesłanych „za pobraniem”.
W ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji skontaktujemy się z Tobą drogą mailową, w celu ustosunkowania się do złożonej reklamacji. Jeśli w zgłoszeniu nie podałaś adresu e-mail, skontaktujemy się z Tobą pisemnie na adres korespondencyjny.
W przypadku przyjęcia reklamacji, poniesiemy wszelkie koszty związane z dostarczeniem wadliwego produktu, wymiany lub naprawy.
Szczegółowe informacje dot. Reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu internetowego w rozdziale IX.
Niestety, takie sytuacje mogą się sporadycznie zdarzyć. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje zamówienie zostanie zrealizowane, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta:
- Czat na stronie beabeleza.pl
- e-mail: sklep@beabeleza.pl
- tel: +48 61 866 77 56
- poprzez formularz na naszej stronie internetowej w zakładce: Kontakt z nami.
Przesyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. W zakładce Wysyłka i dostawa znajdziesz listę krajów, do których realizujemy przesyłki wraz z minimalnym kosztem dostawy dla zamówień do 2 kg.
Nie realizujemy wysyłek zamówień do Niemiec ze względu na wewnętrzną politykę Niemiec dotyczącą wprowadzania opakowań do obiegu i ich utylizacji oraz ze związanymi z tym dodatkowymi opłatami.
Wysyłki do Wielkiej Brytanii wymagają odprawy celnej i pokrycia dodatkowych kosztów, które zależą od grupy produktów. Sprawia to, że jednoznaczne określenie kosztów odprawy jest niemożliwe przed złożeniem zamówienia.
Kliknij kolejny krok i koszt się wyzeruje. Jeśli mimo to, dalej napotykasz problem, skontaktuj się z nami (na e-maile i telefony odpowiadamy w godz. 8:00 -16:00):
- e-mail: sklep@beabeleza.pl
- tel: +48 61 866 77 56
- poprzez formularz na naszej stronie internetowej, w zakładce: Kontakt z nami.
Darmowa wysyłka przy zakupach:
- powyżej 199 złotych i maksymalnej wadze paczki 15kg dla przewoźnika Inpost i Orlen,
- powyżej 299 złotych i maksymalnej wadze paczki 15kg dla przewoźnika GLS,
- darmowa dostawa dotyczy wyłącznie zamówień realizowanych na terenie Polski.
Miejsce na wpisanie komentarza jest w 3. Kroku składania zamówienia.
Jeśli zamówienie jest już złożone, napisz nam swój komentarz na czacie lub w e-mailu (sklep@beabeleza.pl) podając numer zamówienia.
Wszystkie szczegóły dotyczące oferty dla przedstawicieli i hurtowni znajdziesz w zakładce: Dla profesjonalistów
Zapisy do Bea Beleza Hair Studio prowadzone są przez stronę Bea Beleza Hair Studio
Jeśli jesteś zainteresowana szkoleniami, zapraszamy Cię na stronę Bea Beleza Academy
O maskach Medavita Choice warto wiedzieć, że nie są to produkty farbujące, a jedynie zmieniające odcień włosów. To znaczy, że nie rozjaśnisz blondu, a jedynie go ochłodzisz lub ocieplisz.
Jeśli masz wątpliwości, kup małą maskę Choice i przetestuj. Efekt maski utrzymuje się do kilku myć.
W przypadku blondów jest to Medavita Choice Silver, w przypadku ciemniejszych włosów Medavita Choice Cool Brown.
Maskę Medavita Choice można położyć na odrost, jednak jest to produkt tonujący, jeśli jest dużo siwych włosów - może nie pokryć całości.
Aby uzyskać swój wymarzony odcień, możesz dowolnie mieszać kolory masek.
Na umyte i osuszone ręcznikiem włosy nałóż maskę na całej długości, omijając skórę głowy. Pozostaw na włosach od 5-20 minut w zależności od intensywności odcieniu jaki chcesz uzyskać. Po tym czasie spłucz włosy wodą. Uwaga! Dla uzyskania bardziej intensywnego efektu, nałóż maskę na suche włosy, następnie umyj szamponem z Serii Choice Glowing.
Doskonałym rozwiązaniem, które polecamy jest suchy olejek nabłyszczający Medavita Huile d’Etoile Olio Aureo. Olejek nie obciąża włosów, przez co pozostają nadal odbite od nasady. Zapewni im miękkość i jedwabistą gładkość, a przy tym ułatwi rozczesywanie.
Tak, produkty Trendy Hair nie szkodzą strukturze doczepianych włosów.
Zmieszaj zawartość obu saszetek (nr 01 i 02) w naczyniu niemetalowym, aż̇ do uzyskania jednolitej konsystencji. Aplikuj produkt od nasady po końce włosów. Pozostaw na 7 minut, dokładnie spłucz dużą̨ ilością̨ ciepłej wody.
Jeśli poszukujesz szczotki do rozczesywania włosów, ten artykuł pomoże Ci dobrać odpowiednią: Najlepsze szczotki od Olivia Garden – którą szczotkę wybrać? Zobacz nasze zestawienie!
Jeśli interesują Cię szczotki do modelowania włosów, w tym artykule zebraliśmy je i dokładnie opisaliśmy: Którą szczotkę Olivia Garden wybrać do modelowania włosów?
Mamy nadzieję, że te artykuły pomogą Ci podjąć właściwą decyzję.
Pierwsze efekty opalenizny widać natychmiast. Ostateczny efekt uzyskasz po aplikacji, kiedy samoopalacz wyschnie.
Tak, wszystkie samoopalacze Marc Inbane można stosować zarówno na ciało jak i na twarz.
NIE ODPOWIEDZIELIŚMY NA TWOJE PYTANIE? Skontaktuj się z nami