Pytania dotyczące sklepu i zamówień

Najczęstsze pytania o nasze produkty

MEDAVITA

TRENDY HAIR

OLIVIA GARDEN

MARC INBANE

Jakie są możliwości wysyłki?

Wysyłki zamówień prowadzimy we współpracy z następującymi przewoźnikami:

  • Orlen Paczka (od 6,69 zł)
  • Inpost (Paczkomaty i Kurier) (od 10,99 zł)
  • Poczta Polska (od 15 zł)
  • Kurier GLS (od 13 zł)

Możliwa jest również wysyłka paczki za pobraniem oraz w weekend za pośrednictwem InPost – paczka w Weekend. Szczegółowe informacje oraz koszt dostaw znajdziesz w zakładce Wysyłka i dostawa.

Jakie są koszty wysyłki?

Koszt wysyłki zależy od wybranego przewoźnika oraz sposobu opłacenia zamówienia (przelew lub za pobraniem).

  • Orlen Paczka (od 6,69 zł)
  • Inpost (Paczkomaty i Kurier) (od 10,99 zł)
  • Poczta Polska (od 15 zł)
  • Kurier GLS (od 13 zł)

Szczegółowy cennik znajdziesz w zakładce Wysyłka i dostawa.

Jak długo trwa dostawa?

Jeśli złożysz zamówienie do godz. 10.00 z dużym prawdopodobieństwem przesyłka zostanie nadana przez nas jeszcze tego samego dnia. Termin dostawy zależy też od czasu dostarczenia przesyłki przez dostawcę. Jeśli chcesz, aby zamówienie doszło jak najszybciej rekomendujemy dostawę za pomocą InPost Paczkomaty lub kuriera GLS. Oferujemy także dostawę w weekend dla zamówień złożonych do piątku do godz. 10.00 – w tym celu wybierz opcję dostawy Inpost Weekend.

Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?

Przede wszystkim status możesz sprawdzić po zalogowaniu się na konto w zakładce Historia zamówień.

Po złożeniu zamówienia powinnaś otrzymać następujące informacje:
  • potwierdzenie złożenia zamówienia od Bea Beleza,
  • potwierdzenie otrzymania płatności od Bea Beleza,
  • informacja od firmy przewozowej odnośnie nadania przesyłki i kolejne dotyczące terminu jej dostarczenia.

Sprawdź status swojej przesyłki:
Jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem: HISTORIA ZAMÓWIEŃ
Jeśli nie posiadasz utworzonego konta: HISTORIA ZAMÓWIEŃ GOŚCI

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Pracujemy nad tym, by umożliwić Ci osobisty odbiór zamówień w naszych sklepach. Póki co, możesz skontaktować się telefonicznie ze sklepem i zapytać o dostępność wybranych produktów.

Sklep stacjonarny BEA BELEZA w CH Posnania w Poznaniu:
Telefon: +48 533 355 776
E-mail: posnania@beabeleza.pl

Sklep stacjonarny BEA BELEZA w CH KASKADA w Szczecinie:
Telefon: +48 532 517 744
E-mail: kaskada@beabeleza.pl

Nie przeszła mi płatność. Co robić?

W takiej sytuacji masz kilka możliwości:

  • Możesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym na konto:

    Bank Polska Kasa Opieki S.A. z siedzibą w Warszawie
    84 1240 6609 1111 0010 4804 9398
    Bea Beleza Polska Sp. z o.o. Sp.k.
    ul. Reglowa 4, 60-113 Poznań

    W tytule przelewu wpisz numeru zamówienia. Przy tej formie płatności termin realizacji zamówienia może się nieco wydłużyć.

  • Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta (pon. – pt. 8.00 – 16.00) w celu zmiany sposobu płatności na Pobranie. Wiąże się to jednak z innym kosztem wysyłki zgodnie z cennikiem w zakładce Wysyłka i dostawa
    E-mail: sklep@beabeleza.pl
    Telefon: +48 22 7166 166

  • Możesz także ponownie złożyć zamówienie, a poprzednie anulować. Możesz poinformować nas o tym mailowo lub telefonicznie podając numer zamówienia (e-mail: sklep@beabeleza.pl, tel.: +48 22 7166 166)
Czy można wrócić do płatności?

Link przesyłany do płatności jest jednorazowy, więc nie zadziała drugi raz. Aby opłacić zamówienie możesz:

  • opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym na konto:
    Bank Polska Kasa Opieki S.A. z siedzibą w Warszawie
    84 1240 6609 1111 0010 4804 9398
    Bea Beleza Polska Sp. z o.o. Sp.k.
    ul. Reglowa 4, 60-113 Poznań

    W tytule przelewu wpisz numeru zamówienia. Przy tej formie płatności termin realizacji zamówienia może się nieco wydłużyć.
  • Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta (pon.– pt. 8.00–16.00) w celu zmiany sposobu płatności na Pobranie. Wiąże się to jednak z innym kosztem wysyłki zgodnie z cennikiem w zakładce Wysyłka i dostawa E-mail: sklep@beabeleza.pl
    Telefon: +48 22 7166 166
  • Możesz także ponownie złożyć zamówienie, a poprzednie anulować. Możesz poinformować nas o tym mailowo lub telefonicznie podając numer zamówienia (e-mail: sklep@beabeleza.pl, tel.:+48 22 7166 166)
Gdzie mogę zrobić zakupy stacjonarnie?

Zapraszamy do naszych sklepów stacjonarnych w Poznaniu i w Szczecinie:

CH POSNANIA, POZIOM 0
ul. Pleszewska 1
61-139 Poznań
Telefon: +48 532 517 744
E-mail: posnania@beabeleza.pl
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - sobota 10:00 - 22:00
Niedziele handlowe 10:00 - 21:00

CH KASKADA, POZIOM -1
aleja Niepodległości 36
70-404 Szczecin
Telefon:+48 532 517 744
E-mail: kaskada@beabeleza.pl
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - sobota 09:00 - 21:00
Niedziele handlowe 10:00 - 20:00

Czy mogę kupić na raty?

Obecnie nie ma takiej możliwości. ale możesz rozważyć opłacenie zamówienia za pomocą metody płatności PayPo, dzięki której termin płatności za zamówienie wydłużony jest do 30 dni. Szczegóły znajdziesz w zakładce Metody płatności.

Próbuję się skontaktować, lecz nikt nie odbiera. Co robić?

Nasz Dział obsługi Klienta odpowiada na telefony od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00.
Możesz skontaktować się z nami także za pośrednictwem czatu na naszej stronie internetowej, na którym odpowiadamy na pytania od poniedziałku do soboty w godz. 10.00 – 22.00.

Gdzie znajdę kod rabatowy?

Kody promocyjne możesz znaleźć u naszych influencerów lub na stronie Promocje. Zachęcamy też do odwiedzenia zakładki Outlet, w której znajdziesz ciekawe okazje.

Co zrobić, gdy promocja na stronie nie działa?

Nic straconego, jeśli promocja nie została wyłączona w skutek wyczerpania zapasów. Skontaktuj się z nami, a zweryfikujemy to. Wszelkie możliwe formy kontaktu znajdziesz w zakładce: Kontakt z nami.

Co zrobić, by otrzymać fakturę VAT?

Włóż produkty, które chcesz kupić, do koszyka, a następnie kliknij „Zrealizuj zamówienie”. Zostaniesz wtedy przeniesiona na stronę, na której podasz dane osobowe do zrealizowania przesyłki. Pod polem „E-mail” możesz wybrać Fakturę jako dowód zakupu.

Jeśli pojawiły się jakiekolwiek problemy, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta:

Zaznaczyłam fakturę VAT. Gdzie ją znajdę?

Jeśli zaznaczyłaś, że chcesz otrzymać fakturę VAT, otrzymasz ją razem ze swoim zamówieniem. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, jeśli chcesz otrzymać fakturę drogą mailową:sklep@beabeleza.pl

Na mojej fakturze są nieprawidłowe dane, co mam zrobić?

Aby wprowadzić korektę do faktury VAT skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta:
e-mail: sklep@beabeleza.pl
tel: +48 61 866 77 56

Jak anulować zamówienie?

Bardzo nam przykro, że chcesz zrezygnować ze swojego zamówienia. Czy jest coś, co moglibyśmy poprawić, aby nie dochodziło do takich sytuacji? Napisz do nas e-mail na adres: marketing@beabeleza.pl

Jeśli chcesz anulować zamówienie, którego nie opłaciłaś, po 14-stu dniach od jego złożenia umowa sprzedaży będzie uznana za niezawartą i zamówienie zostanie anulowane automatycznie.

Natomiast, jeśli dokonałaś płatności, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie. Rezygnując z zamówienia otrzymasz zwrot wpłaconych środków tą samą drogą, którą została dokonana wpłata.

Na kontakt od Ciebie czekamy w godz. 8.00 - 16.00 w dni robocze.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży, czyli zwrotu, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Warunkiem jest, aby produkt nie był używany a zapieczętowane opakowanie nie otwarte, ze względów higienicznych.

Poinformuj nas o zwrocie pisemnie pocztą na adres: Bea Beleza Polska Sp. Z o.o. Reglowa 4, 60-113 Poznań lub e-mailem na adres: reklamacje@beabeleza.pl we wskazanym terminie. W tym celu możesz skorzystać z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy.

W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji lub zwrotu prosimy o przesłanie towaru (i jeśli to możliwe – dowodu zakupu) na adres: Centrum magazynowe Luvena ul. Magazynowa 16, hala 16/22, rampa 16/21, 62-030 Luboń. Koszt dostawy w przypadku zwrotu pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy zwrotów przesłanych „za pobraniem”. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie produktów na czas transportu.

Mam problem z zakupionym produktem. Gdzie mogę to zgłosić?

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Przed zgłoszeniem reklamacji upewnij się, że produkt ma wadę fizyczną (jest niezgodny z opisem). Reklamację możesz zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres: reklamacje@beabeleza.pl lub pisemnie na adres naszego biura (ul. Reglowa 4, 60-113 Poznań).

Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:

  • Twoje imię i nazwisko,
  • Adres do korespondencji,
  • Informację, jaki produkt jest niezgodny z umową,
  • Datę zakupu i otrzymania towaru,
  • Informację, kiedy zauważyłaś wadę,
  • Opis wady produktu.

Aby przyspieszyć proces rozpatrzenia reklamacji, prosimy o załączenie dowodu zakupu oraz o podanie numeru zamówienia.

Produkty, które chcesz zareklamować wyślij na adres: Centrum magazynowe Luvena ul. Magazynowa 16, hala 16/22, rampa 16/21 62-030 Luboń. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu produktu na czas transportu. Nie odbieramy przesyłek przesłanych „za pobraniem”.

W ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji skontaktujemy się z Tobą drogą mailową, w celu ustosunkowania się do złożonej reklamacji. Jeśli w zgłoszeniu nie podałaś adresu e-mail, skontaktujemy się z Tobą pisemnie na adres korespondencyjny.

W przypadku przyjęcia reklamacji, poniesiemy wszelkie koszty związane z dostarczeniem wadliwego produktu, wymiany lub naprawy.

Szczegółowe informacje dot. Reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu internetowego w rozdziale IX.

Nie przyszedł mail z potwierdzeniem zamówienia, co robić?

Niestety, takie sytuacje mogą się sporadycznie zdarzyć. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje zamówienie zostanie zrealizowane, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta:

Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Przesyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. W zakładce Wysyłka i dostawa znajdziesz listę krajów, do których realizujemy przesyłki wraz z minimalnym kosztem dostawy dla zamówień do 2 kg.

Dlaczego nie są prowadzone wysyłki zamówień do Niemiec, Wielkiej Brytanii i Irlandii?

Nie realizujemy wysyłek zamówień do Niemiec ze względu na wewnętrzną politykę Niemiec dotyczącą wprowadzania opakowań do obiegu i ich utylizacji oraz ze związanymi z tym dodatkowymi opłatami.

Wysyłki do Wielkiej Brytanii wymagają odprawy celnej i pokrycia dodatkowych kosztów, które zależą od grupy produktów. Sprawia to, że jednoznaczne określenie kosztów odprawy jest niemożliwe przed złożeniem zamówienia.

Na poziomie koszyka nalicza mi się koszt przesyłki, a powinien być darmowy. Co robić?

Kliknij kolejny krok i koszt się wyzeruje. Jeśli mimo to, dalej napotykasz problem, skontaktuj się z nami (na e-maile i telefony odpowiadamy w godz. 8.00 -16.00):

Gdzie mogę wpisać uwagi do zamówienia?

Miejsce na wpisanie komentarza jest w 3. Kroku składania zamówienia.

Jeśli zamówienie jest już złożone, napisz nam swój komentarz na czacie lub w e-mailu (sklep@beabeleza.pl) podając numer zamówienia.

Prowadzę salon fryzjerski. Czy mogę otrzymać ofertę dla salonów?

Wszystkie szczegóły dotyczące oferty dla przedstawicieli i hurtowni znajdziesz w zakładce: Dla profesjonalistów

Czy mogę umówić się do fryzjera?

Zapisy do Bea Beleza Hair Studio prowadzone są przez stronę Bea Beleza Hair Studio

Chciałabym skorzystać ze szkoleń fryzjerskich. Gdzie znajdę informacje na ten temat?

Jeśli jesteś zainteresowana szkoleniami, zapraszamy Cię na stronę Bea Beleza Academy

Jak dobrać kolor maski Medavita Choice? – kup małe i wypróbuj

O maskach Medavita Choice warto wiedzieć, że nie są to produkty farbujące, a jedynie zmieniające odcień włosów. To znaczy, że nie rozjaśnisz blondu, a jedynie go ochłodzisz lub ocieplisz.

Jeśli masz wątpliwości, kup małą maskę Choice i przetestuj. Efekt maski utrzymuje się do kilku myć.

Jak nazywa się maska Medavita ochładzająca kolor włosów?

W przypadku blondów jest to Medavita Choice Silver, w przypadku ciemniejszych włosów Medavita Choice Cool Brown.

Czy maska Choice pokrywa odrosty i siwe włosy?

Maskę Medavita Choice można położyć na odrost, jednak jest to produkt tonujący, jeśli jest dużo siwych włosów - może nie pokryć całości.

Czy można mieszać kolory w maskach Medavita Choice?

Aby uzyskać swój wymarzony odcień, możesz dowolnie mieszać kolory masek.

Kupiłam maskę koloryzującą Medavita Choice. Proszę o instrukcję jej użycia.

Na umyte i osuszone ręcznikiem włosy nałóż maskę na całej długości, omijając skórę głowy. Pozostaw na włosach od 5-20 minut w zależności od intensywności odcieniu jaki chcesz uzyskać. Po tym czasie spłucz włosy wodą. Uwaga! Dla uzyskania bardziej intensywnego efektu, nałóż maskę na suche włosy, następnie umyj szamponem z Serii Choice Glowing.

Jaki produkt wybrać, aby ułatwić rozczesywanie włosów?

Doskonałym rozwiązaniem, które polecamy jest suchy olejek nabłyszczający Medavita Huile d’Etoile Olio Aureo. Olejek nie obciąża włosów, przez co pozostają nadal odbite od nasady. Zapewni im miękkość i jedwabistą gładkość, a przy tym ułatwi rozczesywanie.

Czy można stosować produkty Trendy Hair na doczepiane włosy?

Tak, produkty Trendy Hair nie szkodzą strukturze doczepianych włosów.

Kupiłam kurację Trendy Hair. Jak mam ją stosować?

Zmieszaj zawartość obu saszetek (nr 01 i 02) w naczyniu niemetalowym, aż̇ do uzyskania jednolitej konsystencji. Aplikuj produkt od nasady po końce włosów. Pozostaw na 7 minut, dokładnie spłucz dużą̨ ilością̨ ciepłej wody.

Jaką szczotkę Olivia Garden Polecacie?

Jeśli poszukujesz szczotki do rozczesywania włosów, ten artykuł pomoże Ci dobrać odpowiednią: Najlepsze szczotki od Olivia Garden – którą szczotkę wybrać? Zobacz nasze zestawienie!

Jeśli interesują Cię szczotki do modelowania włosów, w tym artykule zebraliśmy je i dokładnie opisaliśmy: Którą szczotkę Olivia Garden wybrać do modelowania włosów?

Mamy nadzieję, że te artykuły pomogą Ci podjąć właściwą decyzję.

Po jakim czasie, po zastosowaniu Marc Inbane, pojawia się opalenizna?

Pierwsze efekty opalenizny widać natychmiast. Ostateczny efekt uzyskasz po aplikacji, kiedy samoopalacz wyschnie.

Czy samoopalacz w sprayu, w piance lub krople można stosować na twarz?

Tak, wszystkie samoopalacze Marc Inbane można stosować zarówno na ciało jak i na twarz.

NIE ODPOWIEDZIELIŚMY NA TWOJE PYTANIE? Skontaktuj się z nami