
Jakie są możliwości wysyłki?
Wysyłki zamówień prowadzimy we współpracy z następującymi przewoźnikami: Inpost (Paczkomaty i Kurier) od 14,99 zł i Kurier DPD od 17,99 zł. Możliwa jest również wysyłka paczki za pobraniem. Szczegółowe informacje oraz koszt dostaw znajdziesz w zakładce Formy i koszty dostawy.
Czy oferujecie darmową dostawę?
Tak, oferujemy darmową dostawę przy zamówieniach powyżej określonej kwoty. Szczegóły znajdziesz w zakładce Formy i koszty dostawy.
Jak długo trwa dostawa?
Jeśli złożysz zamówienie do godz. 13 w dni robocze to z dużym prawdopodobieństwem przesyłka zostanie nadana przez nas jeszcze tego samego dnia. Termin dostawy zależy w dużej mierze od czasu dostarczenia przesyłki przez przewoźnika. Jeśli przesyłka nie dotarła w przewidywanym terminie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta
Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status możesz sprawdzić po zalogowaniu się na konto w zakładce Twoje zamówienia. Po złożeniu zamówienia powinnaś otrzymać następujące informacje: potwierdzenie złożenia zamówienia od Bea Beleza, potwierdzenie otrzymania płatności od Bea Beleza, informacja od firmy przewozowej odnośnie nadania przesyłki i kolejne dotyczące terminu jej dostarczenia.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Pracujemy nad tym, by umożliwić Ci osobisty odbiór zamówień w naszych sklepach. Póki co, możesz skontaktować się telefonicznie lub e-mailem ze sklepem i zapytać o dostępność wybranych produktów. Sklep stacjonarny BEA BELEZA w CH Posnania w Poznaniu: tel.: +48 533 355 776, e-mail: [email protected]
Czy oferujecie konsultacje dotyczące wyboru produktów?
Tak, nasz zespół chętnie pomoże w doborze odpowiednich produktów. Skontaktuj się z nami telefonicznie (+48 61 866 77 56) lub e-mailowo ([email protected]).
Nie przeszła mi płatność. Co robić?
W takiej sytuacji masz kilka możliwości: Wystarczy wejść do Panelu klienta i wejść w zakładkę Twoje zamówienia. Następnie należy znaleźć zamówienie, które nas interesuje i kliknąć przycisk Opłać. Możesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym na konto: Bank Polska Kasa Opieki S.A. z siedzibą w Warszawie 84 1240 6609 1111 0010 4804 9398 Bea Beleza Polska Sp. z o.o. Sp.k. ul. Reglowa 4, 60-113 Poznań. W tytule przelewu wpisz numeru zamówienia. Przy tej formie płatności termin realizacji zamówienia może się nieco wydłużyć. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta od poniedziału do piątku w godz. 8–16 (e-mail: [email protected], tel.: 61 866 77 56) w celu zmiany sposobu płatności na Pobranie. Wiąże się to jednak z innym kosztem wysyłki zgodnie z cennikiem w zakładce Formy i koszty dostawy.
Czy można wrócić do płatności?
Aby zweryfikować oraz opłacić stare zamówienie wystarczy wejść do Panelu klienta i kliknąć zakładkę Twoje zamówienia. Następnie należy znaleźć zamówienie, które nas interesuje i kliknąć przycisk Opłać.
Gdzie mogę zrobić zakupy stacjonarnie?
Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego w Poznaniu: CH POSNANIA, POZIOM 0 ul. Pleszewska 1 61-139 Poznań, tel.: +48 532 517 744, e-mail: [email protected]. Godziny otwarcia: Poniedziałek - Sobota 10-22, Niedziele handlowe 10-21
Czy mogę kupić na raty?
Możesz rozważyć opłacenie zamówienia za pomocą metody płatności PayPo, dzięki której termin płatności za zamówienie wydłużony jest do 30 dni. Szczegóły znajdziesz w zakładce Formy płatności.
Próbuję się skontaktować, lecz nikt nie odbiera. Co robić?
Nasz Dział Obsługi Klienta odpowiada na telefony od poniedziałku do piątku w godz. 8–16
Gdzie znajdę kod rabatowy?
Kody promocyjne możesz znaleźć u naszych influencerów lub na stronie Promocje.
Co zrobić, gdy promocja na stronie nie działa?
Nic straconego, jeśli promocja nie została wyłączona w skutek wyczerpania zapasów. Skontaktuj się z nami, a zweryfikujemy to.
Co zrobić aby otrzymać fakturę VAT?
Włóż produkty, które chcesz kupić, do koszyka, a następnie kliknij „Zrealizuj zamówienie”. Zostaniesz wtedy przeniesiona na stronę, na której podasz dane osobowe do zrealizowania przesyłki. Na samej górze formularza widnieją 2 pola "Zamawiam jako osoba prywatna" i "Zamawiam jako firma", należy wybrać to które nas interesuje. Jeśli pojawiły się jakiekolwiek problemy, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: e-mail: [email protected] tel:+48 61 866 77 56 poprzez formularz na naszej stronie internetowej, w zakładce Formularz kontaktowy.
Zaznaczyłam fakturę VAT. Gdzie ją znajdę?
Jeśli zaznaczyłaś, że chcesz otrzymać fakturę VAT, otrzymasz ją razem ze swoim zamówieniem. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, jeśli chcesz otrzymać fakturę drogą mailową: [email protected]
Jak anulować zamówienie?
Aby anulować zamówienie, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta (e-mail: [email protected], tel.: +48 61 866 77 56). Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, anulujemy je i zwrócimy wpłacone środki.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży czyli zwrotu, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Warunkiem jest, aby produkt nie był używany a zapieczętowane opakowanie nie otwarte ze względów higienicznych. Poinformuj nas o zwrocie pisemnie pocztą na adres: Bea Beleza Polska Sp. Z o.o. Reglowa 4, 60-113 Poznań lub e-mailem na adres: [email protected] we wskazanym terminie. W tym celu możesz skorzystać z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy. W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji lub zwrotu prosimy o przesłanie towaru (i jeśli to możliwe – dowodu zakupu) na adres: Centrum magazynowe Luvena ul. Magazynowa 16, hala 16/22, rampa 16/21, 62-030 Luboń. Koszt dostawy w przypadku zwrotu pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy zwrotów przesłanych „za pobraniem”. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie produktów na czas transportu.
Mam problem z zakupionym produktem. Gdzie mogę to zgłosić?
Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Przed zgłoszeniem reklamacji upewnij się, że produkt ma wadę fizyczną (jest niezgodny z opisem). Reklamację możesz zgłosić za pośrednictwem e-maila na adres: [email protected] lub pisemnie na adres naszego biura (ul. Reglowa 4, 60-113 Poznań). Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: Twoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, informację, jaki produkt jest niezgodny z umową, datę zakupu i otrzymania towaru, informację, kiedy zauważyłaś wadę i opis wady produktu. Aby przyspieszyć proces rozpatrzenia reklamacji, prosimy o załączenie dowodu zakupu oraz o podanie numeru zamówienia. Produkty, które chcesz zareklamować wyślij na adres: Centrum magazynowe Luvena ul. Magazynowa 16, hala 16/22, rampa 16/21 62-030 Luboń. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu produktu na czas transportu. Nie odbieramy przesyłek przesłanych „za pobraniem”. W ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji skontaktujemy się z Tobą drogą mailową, w celu ustosunkowania się do złożonej reklamacji. Jeśli w zgłoszeniu nie podałaś adresu e-mail, skontaktujemy się z Tobą pisemnie na adres korespondencyjny. W przypadku przyjęcia reklamacji, poniesiemy wszelkie koszty związane z dostarczeniem wadliwego produktu, wymiany lub naprawy. Szczegółowe informacje dot. Reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu internetowego w rozdziale IX.
Nie przyszedł mail z potwierdzeniem zamówienia, co robić?
Niestety, takie sytuacje mogą się sporadycznie zdarzyć. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje zamówienie zostanie zrealizowane, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta: e-mail: [email protected], tel: +48 61 866 77 56 lub poprzez formularz na naszej stronie internetowej: Formularz kontaktowy.
Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
Z przykrością informujemy, że nie realizujemy wysyłek zagranicznych.
Na poziomie koszyka nalicza mi się koszt przesyłki, a powinien być darmowy. Co robić?
Kliknij kolejny krok i koszt się wyzeruje. Jeżeli mimo tego, dalej napotykasz problem, skontaktuj się z nami (na e-maile i telefony odpowiadamy w godz. 8-16): e-mail: [email protected], tel: +48 61 866 77 56 lub poprzez formularz na naszej stronie internetowej: Formularz kontaktowy.
Gdzie mogę wpisać uwagi do zamówienia?
Napisz nam swój komentarz drogą mailową na adres: [email protected] podając w nim numer zamówienia.
Prowadzę salon fryzjerski. Czy mogę otrzymać ofertę dla salonów?
Wszystkie szczegóły dotyczące oferty dla przedstawicieli i hurtowni znajdziesz na naszej stronie b2b.beabeleza.pl . Możesz napisać też do nas e-mail: [email protected]
Jak dobrać kolor maski Medavita Choice?
O maskach Medavita Choice warto wiedzieć, że nie są to produkty farbujące, a jedynie zmieniające odcień włosów. To znaczy, że nie rozjaśnisz blondu, a jedynie go ochłodzisz lub ocieplisz. Jeśli masz wątpliwości, kup małą maskę Choice i przetestuj - efekt maski utrzymuje się do kilku myć.
Jak nazywa się maska Medavita ochładzająca kolor włosów?
W przypadku blondów jest to Medavita Choice Silver, w przypadku ciemniejszych włosów Medavita Choice Cool Brown.
Czy maska Choice pokrywa odrosty i siwe włosy?
Maskę Medavita Choice można położyć na odrost, jednak jest to produkt tonujący. Jeśli jest dużo siwych włosów - może nie pokryć całości.
Czy można mieszać kolory w maskach Medavita Choice?
Aby uzyskać swój wymarzony odcień, możesz dowolnie mieszać kolory masek.
Kupiłam maskę koloryzującą Medavita Choice. Proszę o instrukcję jej użycia.
Na umyte i osuszone ręcznikiem włosy nałóż maskę na całej długości, omijając skórę głowy. Pozostaw na włosach od 5-20 minut w zależności od intensywności odcieniu jaki chcesz uzyskać. Po tym czasie spłucz włosy wodą. Uwaga! Dla uzyskania bardziej intensywnego efektu, nałóż maskę na suche włosy, następnie umyj szamponem z Serii Choice Glowing.
Jaki produkt wybrać, aby ułatwić rozczesywanie włosów?
Doskonałym rozwiązaniem, które polecamy są produkty w kategorii Ułatwienie rozczesywania.
Nie odpowiedzieliśmy na twoje pytanie? Skontaktuj się z nami