Bea Beleza
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
FAQ – Najczęściej Zadawane Pytania
  • Jakie są możliwości wysyłki?
    • Wysyłki zamówień prowadzimy we współpracy z następującymi przewoźnikami: Inpost (Paczkomaty i Kurier) (od 14,99 zł)  Kurier DPD (Paczkomaty i Kurier) (od 17,99 zł), możliwa jest również wysyłka paczki za pobraniem. Szczegółowe informacje oraz koszt dostaw znajdziesz w zakładce Formy i koszty dostawy.
  • Jak długo trwa dostawa?
    • Jeśli złożysz zamówienie do godz. 13.00 z dużym prawdopodobieństwem przesyłka zostanie nadana przez nas jeszcze tego samego dnia. Termin dostawy zależy też od czasu dostarczenia przesyłki przez dostawcę. Jeśli chcesz, aby zamówienie doszło jak najszybciej rekomendujemy dostawę za pomocą InPost Paczkomaty lub kuriera DPD.
  • Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?
    • Przede wszystkim status możesz sprawdzić po zalogowaniu się na konto w zakładce Historia zamówień. Po złożeniu zamówienia powinnaś otrzymać następujące informacje: potwierdzenie złożenia zamówienia od Bea Beleza, potwierdzenie otrzymania płatności od Bea Beleza, informacja od firmy przewozowej odnośnie nadania przesyłki i kolejne dotyczące terminu jej dostarczenia.
  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
    • Pracujemy nad tym, by umożliwić Ci osobisty odbiór zamówień w naszych sklepach. Póki co, możesz skontaktować się telefonicznie ze sklepem i zapytać o dostępność wybranych produktów. Sklep stacjonarny BEA BELEZA w CH Posnania w Poznaniu: Telefon: +48 533 355 776 E-mail: [email protected]
  • Nie przeszła mi płatność. Co robić?
    • W takiej sytuacji masz kilka możliwości:
    • Wystarczy wejść do Panelu klienta i kliknąć zakładkę Historia zamówień. Następnie należy znaleźć zamówienie, które nas interesuje i kliknąć przycisk Opłać. 
    • Możesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym na konto:
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. z siedzibą w Warszawie 84 1240 6609 1111 0010 4804 9398 Bea Beleza Polska Sp. z o.o. Sp.k. ul. Reglowa 4, 60-113 Poznań
    • W tytule przelewu wpisz numeru zamówienia. Przy tej formie płatności termin realizacji zamówienia może się nieco wydłużyć.
    • Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta (pon. – pt. 8.00 – 16.00) w celu zmiany sposobu płatności na Pobranie. Wiąże się to jednak z innym kosztem wysyłki zgodnie z cennikiem w zakładce Formy i koszty dostawy E-mail: [email protected] Telefon: 61 866 77 56 Możesz także ponownie złożyć zamówienie, a poprzednie anulować. Możesz poinformować nas o tym mailowo lub telefonicznie podając numer zamówienia (E-mail: [email protected] Telefon: 61 866 77 56)
  • Czy można wrócić do płatności?
    • Aby zweryfikować oraz opłacić stare zamówienie wystarczy wejść do Panelu klienta i kliknąć zakładkę Historia zamówień. Następnie należy znaleźć zamówienie, które nas interesuje i kliknąć przycisk Opłać. 
  • Gdzie mogę zrobić zakupy stacjonarnie?
    • Zapraszamy do naszych sklepów stacjonarnych w Poznaniu: CH POSNANIA, POZIOM 0 ul. Pleszewska 1 61-139 Poznań Telefon: +48 532 517 744 E-mail: [email protected] Godziny otwarcia: Poniedziałek - sobota 10:00 - 22:00 Niedziele handlowe 10:00 - 21:00
  • Czy mogę kupić na raty?
    • Obecnie nie ma takiej możliwości. ale możesz rozważyć opłacenie zamówienia za pomocą metody płatności PayPo, dzięki której termin płatności za zamówienie wydłużony jest do 30 dni. Szczegóły znajdziesz w zakładce Metody płatności.
  • Próbuję się skontaktować, lecz nikt nie odbiera. Co robić?
    • Nasz dział obsługi klienta odpowiada na telefony od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00.
  • Gdzie znajdę kod rabatowy?
    • Kody promocyjne możesz znaleźć u naszych influencerów lub na stronie Promocje.
  • Co zrobić, gdy promocja na stronie nie działa?
    • Nic straconego, jeśli promocja nie została wyłączona w skutek wyczerpania zapasów. Skontaktuj się z nami, a zweryfikujemy to. Wszelkie możliwe formy kontaktu znajdziesz w zakładce: Kontakt z nami.
  • Co zrobić, by otrzymać fakturę VAT?
    • Włóż produkty, które chcesz kupić, do koszyka, a następnie kliknij „Zrealizuj zamówienie”. Zostaniesz wtedy przeniesiona na stronę, na której podasz dane osobowe do zrealizowania przesyłki. Na samej górze formularza widnieją 2 pola "Zamawiam jako osoba prywatna" i "Zamawiam jako firma", należy wybrać to które nas interesuje. Jeśli pojawiły się jakiekolwiek problemy, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: e-mail: [email protected] tel:+48 61 866 77 56 poprzez formularz na naszej stronie internetowej, w zakładce Formularz kontaktowy.
  • Zaznaczyłam fakturę VAT. Gdzie ją znajdę?
    • Jeśli zaznaczyłaś, że chcesz otrzymać fakturę VAT, otrzymasz ją razem ze swoim zamówieniem. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, jeśli chcesz otrzymać fakturę drogą mailową: [email protected]
  • Na mojej fakturze są nieprawidłowe dane, co mam zrobić?
    • Aby wprowadzić korektę do faktury VAT skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta: e-mail: [email protected] tel: +48 61 866 77 56
  • Jak anulować zamówienie?
    • Bardzo nam przykro, że chcesz zrezygnować ze swojego zamówienia. Czy jest coś, co moglibyśmy poprawić, aby nie dochodziło do takich sytuacji? Napisz do nas e-mail na adres: [email protected] Jeśli chcesz anulować zamówienie, którego nie opłaciłaś, po 14-stu dniach od jego złożenia umowa sprzedaży będzie uznana za niezawartą i zamówienie zostanie anulowane automatycznie. Natomiast, jeśli dokonałaś płatności, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie. Rezygnując z zamówienia otrzymasz zwrot wpłaconych środków tą samą drogą, którą została dokonana wpłata. e-mail: [email protected] tel: +48 61 866 77 56 Na kontakt od Ciebie czekamy w godz. 8.00 - 16.00 w dni robocze.
  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
    • Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży, czyli zwrotu, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Warunkiem jest, aby produkt nie był używany a zapieczętowane opakowanie nie otwarte, ze względów higienicznych. Poinformuj nas o zwrocie pisemnie pocztą na adres: Bea Beleza Polska Sp. Z o.o. Reglowa 4, 60-113 Poznań lub e-mailem na adres: [email protected] we wskazanym terminie. W tym celu możesz skorzystać z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy. W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji lub zwrotu prosimy o przesłanie towaru (i jeśli to możliwe – dowodu zakupu) na adres: Centrum magazynowe Luvena ul. Magazynowa 16, hala 16/22, rampa 16/21, 62-030 Luboń. Koszt dostawy w przypadku zwrotu pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy zwrotów przesłanych „za pobraniem”. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie produktów na czas transportu.
  • Mam problem z zakupionym produktem. Gdzie mogę to zgłosić?
    • Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Przed zgłoszeniem reklamacji upewnij się, że produkt ma wadę fizyczną (jest niezgodny z opisem). Reklamację możesz zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres: [email protected] lub pisemnie na adres naszego biura (ul. Reglowa 4, 60-113 Poznań). Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: Twoje imię i nazwisko, Adres do korespondencji, Informację, jaki produkt jest niezgodny z umową, Datę zakupu i otrzymania towaru, Informację, kiedy zauważyłaś wadę, Opis wady produktu. Aby przyspieszyć proces rozpatrzenia reklamacji, prosimy o załączenie dowodu zakupu oraz o podanie numeru zamówienia. Produkty, które chcesz zareklamować wyślij na adres: Centrum magazynowe Luvena ul. Magazynowa 16, hala 16/22, rampa 16/21 62-030 Luboń. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu produktu na czas transportu. Nie odbieramy przesyłek przesłanych „za pobraniem”. W ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji skontaktujemy się z Tobą drogą mailową, w celu ustosunkowania się do złożonej reklamacji. Jeśli w zgłoszeniu nie podałaś adresu e-mail, skontaktujemy się z Tobą pisemnie na adres korespondencyjny. W przypadku przyjęcia reklamacji, poniesiemy wszelkie koszty związane z dostarczeniem wadliwego produktu, wymiany lub naprawy. Szczegółowe informacje dot. Reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu internetowego w rozdziale IX.
  • Nie przyszedł mail z potwierdzeniem zamówienia, co robić?
    • Niestety, takie sytuacje mogą się sporadycznie zdarzyć. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje zamówienie zostanie zrealizowane, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta: Czat na stronie beabeleza.pl e-mail: [email protected] tel: +48 61 866 77 56  poprzez formularz na naszej stronie internetowej w zakładce: Formularz kontaktowy.
  • Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
    • Z przykrością informujemy, że nie realizujemy wysyłek zagranicznych.
  • Na poziomie koszyka nalicza mi się koszt przesyłki, a powinien być darmowy. Co robić?
    • Kliknij kolejny krok i koszt się wyzeruje. Jeśli mimo to, dalej napotykasz problem, skontaktuj się z nami (na e-maile i telefony odpowiadamy w godz. 8.00 -16.00): e-mail: [email protected] tel: +48 61 866 77 56 poprzez formularz na naszej stronie internetowej, w zakładce: Formularz kontaktowy.
  • Gdzie mogę wpisać uwagi do zamówienia?
    • Napisz nam swój komentarz drogą mailową na adres: [email protected] podając w nim numer zamówienia.
  • Prowadzę salon fryzjerski. Czy mogę otrzymać ofertę dla salonów?
    • Wszystkie szczegóły dotyczące oferty dla przedstawicieli i hurtowni znajdziesz na naszej stronie b2b.beabeleza.pl
  • Czy mogę umówić się do fryzjera?
  • Chciałabym skorzystać ze szkoleń fryzjerskich. Gdzie znajdę informacje na ten temat?
    • Jeśli jesteś zainteresowana szkoleniami, zapraszamy Cię na stronę Bea Beleza Academy
  • Jak dobrać kolor maski Medavita Choice? – kup małe i wypróbuj
    • O maskach Medavita Choice warto wiedzieć, że nie są to produkty farbujące, a jedynie zmieniające odcień włosów. To znaczy, że nie rozjaśnisz blondu, a jedynie go ochłodzisz lub ocieplisz. Jeśli masz wątpliwości, kup małą maskę Choice i przetestuj. Efekt maski utrzymuje się do kilku myć.
  • Jak nazywa się maska Medavita ochładzająca kolor włosów?
    • W przypadku blondów jest to Medavita Choice Silver, w przypadku ciemniejszych włosów Medavita Choice Cool Brown.
  • Czy maska Choice pokrywa odrosty i siwe włosy?
    • Maskę Medavita Choice można położyć na odrost, jednak jest to produkt tonujący, jeśli jest dużo siwych włosów - może nie pokryć całości.
  • Czy można mieszać kolory w maskach Medavita Choice?
    • Aby uzyskać swój wymarzony odcień, możesz dowolnie mieszać kolory masek.
  • Kupiłam maskę koloryzującą Medavita Choice. Proszę o instrukcję jej użycia.
    • Na umyte i osuszone ręcznikiem włosy nałóż maskę na całej długości, omijając skórę głowy. Pozostaw na włosach od 5-20 minut w zależności od intensywności odcieniu jaki chcesz uzyskać. Po tym czasie spłucz włosy wodą. Uwaga! Dla uzyskania bardziej intensywnego efektu, nałóż maskę na suche włosy, następnie umyj szamponem z Serii Choice Glowing.
  • Jaki produkt wybrać, aby ułatwić rozczesywanie włosów?
    • Doskonałym rozwiązaniem, które polecamy jest suchy olejek nabłyszczający Medavita Huile d’Etoile Olio Aureo. Olejek nie obciąża włosów, przez co pozostają nadal odbite od nasady. Zapewni im miękkość i jedwabistą gładkość, a przy tym ułatwi rozczesywanie.
     
     

    Nie odpowiedzieliśmy na twoje pytanie? Skontaktuj się z nami

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium