Bea Beleza
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Regulamin

Regulamin

Sklepu internetowego BeaBeleza.pl

 

Regulamin obowiązuje od 03 czerwca 2025 r.

 

§ 1

[Definicje]

  1. Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku niebędące dniami wolnymi od pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy; 
  2. Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną nabywającą Towary w Sklepie w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; 
  3. Kupujący – 
    1. osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, 
    2. osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, której przedstawiciel ustawowy wyraził zgodę na zawarcie umowy, 
    3. osoba prawna, 
    4. jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca zamówienia za pośrednictwem Sklepu;
  1. Przedsiębiorca Na Prawach Konsumenta – Kupujący będący osobą fizyczną nabywającą Towary w Sklepie na cele bezpośrednio związane z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, jeżeli z treści umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 
  2. Przewoźnik – jeden z określonych poniżej podmiotów, za pośrednictwem którego Sprzedawca, zgodnie z wyborem Kupującego, dokonuje dostawy Towaru nabytego w Sklepie przez Kupującego pod wskazany przez Kupującego adres: 
    1. spółka DPD Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-274), przy ul. Mineralnej 5, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XVI Wydział Gospodarczy KRS, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem: 0000028368,
    2. spółka InPost sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-727), przy ul. Pana Tadeusza 4, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem: 0000543759; 
  3. Rozporządzenie DSA – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany Dyrektywy 2000/31/WE (Akt o Usługach Cyfrowych);
  4. Regulamin – niniejszy regulamin; 
  5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem beabeleza.pl, za pośrednictwem którego Sprzedawca sprzedaje Towary na podstawie umów sprzedaży; 
  6. Sprzedawca – spółka Bea Beleza sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-113), przy ul. Reglowej 4, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000983833, posiadająca NIP: 7792383864, REGON: 301582331, BDO: 000204374 oraz kapitał zakładowy w wysokości 939.000 zł i adres e-mail: [email protected]
  7. Towary – towary wystawione przez Sprzedawcę w Sklepie w szczególności: kosmetyki do pielęgnacji ciała (głównie włosów lub skóry głowy), akcesoria do pielęgnacji, stylizacji lub koloryzacji włosów oraz inne akcesoria fryzjerskie; 
  8. Treści Nielegalne – treści spełniające definicję nielegalnych treści zawartą w art. 3 pkt h) Rozporządzenia DSA, tj. informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa;
  9. Użytkownik – Kupujący posiadający w ramach Sklepu indywidualne konto stworzone przez Kupującego poprzez podanie w systemie informatycznym Sklepu danych identyfikacyjnych Kupującego.  

 

§ 2

[Postanowienia ogólne]

  1. Regulamin określa zasady sprzedaży Towarów w Sklepie. Regulamin można wydrukować bądź zapisać za pomocą funkcji „Zapisz” w wyszukiwarce. Regulamin dostępny jest również w pliku w formacie PDF, który znajduje się pod adresem beabeleza.pl/pl/i/Regulamin/3, pod tekstem „Dokumenty do pobrania”. Odczytanie regulaminu w PDF wymaga oprogramowania Adobe Reader, dostępnego pod adresem adobe.com.  
  2. Do umów sprzedaży Towarów wystawionych przez Sprzedawcę w Sklepie stosuje się prawo polskie, w tym także wobec Kupujących mających miejsce zwykłego pobytu bądź siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.  
  3. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 
  4. Kupujący może nabywać Towary w Sklepie, składając zamówienie bez uprzedniej rejestracji albo jako wcześniej zarejestrowany Użytkownik.
  5. Przy składaniu przez Kupującego zamówienia bez uprzedniej rejestracji wymagane jest podanie przez niego danych niezbędnych do prawidłowej realizacji w postaci: imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, adresu dostawy, numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail a także – jeżeli Kupujący w toku składania zamówienia zażądał wystawienia faktury – firmy oraz Numeru Identyfikacji Podatkowej (NIP). Podanie tych danych nie jest obowiązkowe w tym sensie, że nie wynika z przepisów prawa, jednakże brak ich podania uniemożliwia przyjęcie i realizację zamówienia. 
  6. Kupujący może nieodpłatnie zarejestrować się w charakterze Użytkownika poprzez wybór opcji „Zarejestruj się” i podanie danych w postaci adresu e-mail oraz hasła. Podanie tych danych nie jest obowiązkowe w tym sensie, że nie wynika z przepisów prawa, jednakże brak ich podania uniemożliwia zarejestrowanie Kupującego w charakterze Użytkownika. Rejestracja w charakterze Użytkownika możliwa jest również przy użycia konta posiadanego w serwisie Facebook lub konta Google bez odrębnego podawania danych, o których mowa w zdaniu pierwszym niniejszego paragrafu. W celu złożenia zamówienia przez Użytkownika wymagane jest dodatkowo podanie imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, adresu dostawy i numeru telefonu kontaktowego a także – jeżeli Użytkownik w toku składania zamówienia zaznaczył, że chce otrzymać fakturę – firmy oraz Numeru Identyfikacji Podatkowej (NIP). Podanie tych danych również nie jest obowiązkowe w tym sensie, że nie wynika z przepisów prawa, jednakże brak ich podania uniemożliwia przyjęcie i realizację zamówienia.  
  7. W sprawach związanych z nabywaniem Towarów w Sklepie Sprzedawca zastrzega możliwość kontaktowania się z Kupującym na numer telefonu albo na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji w Sklepie w charakterze Użytkownika. Sprzedawca informuje, że treść rozmów telefonicznych prowadzonych przez numery stacjonarne jest przez niego rejestrowana, przy czym Kupujący jest o tym uprzedzany stosownym komunikatem przed rozpoczęciem rozmowy i może na to nie wyrazić zgody, co prowadzi do zakończenia połączenia telefonicznego.  
  8. Do prawidłowego korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania wystawionych w Sklepie Towarów oraz składania zamówień na Towary konieczne jest posiadanie: 
    1. urządzenia z dostępem do sieci Internet, wyposażonego w przeglądarkę internetową (np. Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari) oraz  
    2. aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). 
  9. Sprzedawca zapewnia, że opinie o Towarach publikowane w Sklepie pochodzą od osób, które rzeczywiście kupiły dany Towar. Szczegółowy mechanizm zbierania opinii opisany jest w § 11 Regulaminu.  
  10. Sprzedawca udostępnia następujące formy komunikacji z obsługą Sklepu: 
    1. przez telefon – pod numerem +48 61 866 77 56 (możliwość kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 z wyłączeniem dni wolnych od pracy),  
    2. przez e-mail – pod adresem: [email protected] (możliwość wysłania wiadomości na skrzynkę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu), 
    3. przez elektroniczny formularz kontaktowy – pod adresem internetowym beabeleza.pl/pl/i/Kontakt/9 (możliwość wysłania wiadomości przez formularz 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). 
  11. Jeżeli Kupujący nie otrzymał wiadomości e-mail, o której mowa w Regulaminie, powinien upewnić się, że składając zamówienie został podany prawidłowy adres e-mail oraz sprawdzić folder „SPAM” w swojej skrzynce pocztowej. 
  12. Wszystkie postanowienia Regulaminu dotyczące Konsumentów stosuje się również do Przedsiębiorców Na Prawach Konsumenta.   
  13. W związku z prowadzeniem Sklepu Sprzedawca wyznaczył pod adresem e-mail: [email protected] elektroniczny punkt kontaktowy przeznaczony do: 
    1. bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich Unii Europejskiej, Komisją Europejską oraz Europejską Radą ds. Usług Cyfrowych na potrzeby stosowania Rozporządzenia DSA oraz
    2. bezpośredniej i szybkiej komunikacji Kupujących ze Sprzedawcą. 
  14. Komunikacja, o której mowa w ust. 13 niniejszego paragrafu, możliwa jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

 

§ 3

[Przedmiot sprzedaży]

  1. Przedmiotem sprzedaży w Sklepie są nowe i oryginalne Towary. 
  2. Inne istotne właściwości Towarów określone są w ich opisie w Sklepie a także na samych Towarach, ich opakowaniach lub dołączonych do nich dokumentach.

 

§ 4

[Ceny]

  1. Ceny Towarów wystawianych przez Sprzedawcę w Sklepie podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek od towarów i usług (VAT). Ceny nie obejmują jednak kosztów dostawy, w tym kosztów ewentualnych opłat celnych.  
  2. Informacja o cenie Towaru wystawionego przez Sprzedawcę w Sklepie ma charakter wiążący w momencie złożenia przez Kupującego zamówienia, chyba że strony wspólnie postanowią inaczej.  
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów wystawianych w Sklepie, w tym wprowadzania oraz odwoływania cen promocyjnych. Zmiana cen nie wywołuje skutków w odniesieniu do zamówień złożonych przed zmianą. 

 

§ 5

[Składanie i realizacja zamówień]

  1. Zawartość Sklepu oraz wszelkie informacje zawarte w Sklepie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Zawarte w Sklepie informacje o dostępności Towarów mają charakter orientacyjny i nie stanowią gwarancji tej dostępności ani gwarancji realizacji zamówienia. 
  2. Nabycie Towarów inicjowane jest w następstwie złożenia przez Kupującego zamówienia na wybrany przez niego Towar.
  3. Złożenie zamówienia wymaga umieszczenia Towaru w koszyku, podanie przez Kupującego danych niezbędnych do realizacji zamówienia i dostawy Towaru, wybór Przewoźnika, akceptację regulaminu Przewoźnika, akceptację niniejszego Regulaminu oraz kliknięcie przycisku „Potwierdzam zakup”. Wszelkie koszty związane z podaniem błędnych, nieprawdziwych bądź niekompletnych danych niezbędnych do realizacji zamówienia, w szczególności błędnego lub niekompletnego adresu dostawy, ponosi Kupujący. 
  4. W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej zamówienia składać może wyłącznie osoba, która jest umocowana do zaciągania zobowiązań pieniężnych w imieniu tego podmiotu.  
  5. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, w charakterze Użytkownika albo bez rejestracji w trybie jednorazowego zamówienia.  
  6. Po złożeniu zamówienia na Towar Sprzedawca przesyła niezwłocznie Kupującemu na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji Użytkownika w Sklepie informację o potwierdzeniu złożenia zamówienia. Przesłanie Kupującemu informacji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, jest równoznaczne z zawarciem miedzy Kupującym a Sprzedawcą umowy sprzedaży Towaru objętego zamówieniem, z uwzględnieniem postanowień ust. 9 i 10 niniejszego paragrafu.  
  7. O ile nie zachodzi przypadek wskazany w ust. 9 lub 10 niniejszego paragrafu, skutecznie złożone zamówienie realizowane jest w terminie 5 (pięciu) Dni Roboczych, licząc od  dnia przyjęcia zamówienia do realizacji. Przez realizację zamówienia rozumie się przy tym  spakowanie Towaru i przygotowanie go do przekazania Przewoźnikowi (nie dostawę Towaru do rąk Kupującego). W przypadku jednoczesnego zamówienia kilku Towarów realizacja całości zamówienia następuje w terminie realizacji zamówienia na Towar, który wymaga najdłuższego przygotowania do wysyłki. Niezależnie od powyższego Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zamówienie z opcją płatności przy odbiorze złożone do godz. 12:00 Dnia Roboczego lub złożone i opłacone system szybkich płatności online do godz. 12:00 Dnia Roboczego zostało zrealizowane tego samego Dnia Roboczego. 
  8. Moment przyjęcia zamówienia do realizacji uzależniony jest od wybranej przez Kupującego formy płatności: 
    1. w przypadku wyboru zapłaty przy odbiorze Towaru (dostawa za pobraniem) realizacja zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po przesłaniu Kupującemu informacji o potwierdzeniu złożenia zamówienia, 
    2. w przypadku wyboru zapłaty systemem szybkich płatności online (w tym także kartą płatniczą) realizacja zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę od operatora płatności online potwierdzenia zapłaty całej należności przez Kupującego, 
    3. w przypadku wyboru zapłaty tradycyjnym przelewem bankowym realizacja zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po zaksięgowaniu całej należności na rachunku bankowym Sprzedawcy. 

W każdym z powyższych przypadków Kupujący otrzymuje na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji w charakterze Użytkownika stosowną wiadomość o fakcie rozpoczęcia realizacji zamówienia („Zamówienie w trakcie realizacji”).

  • Jeżeli zamówiony Towar jest niedostępny w magazynie Sprzedawcy lub z innych przyczyn brak jest możliwości realizacji zamówienia Kupującego, Sprzedawca informuje o tym Kupującego na adres e‑mail bądź numer telefonu podane przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji w Sklepie w charakterze Użytkownika nie później niż w terminie 5 (pięciu) Dni Roboczych od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji. W takiej sytuacji umowa między Sprzedawcą a Kupującym ulega rozwiązaniu z chwilą poinformowania Kupującego o niedostępności Towaru w magazynie Sprzedawcy lub niemożliwości realizacji zamówienia z innych przyczyn, a ewentualna dokonana już przez Kupującego płatność za zamówienie jest mu w całości zwracana niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni kalendarzowych dni od dnia poinformowania Kupującego o niedostępności Towaru w magazynie Sprzedawcy lub niemożliwości realizacji zamówienia z innych przyczyn. Zwrot płatności następuje w takiej samej formie, w jakiej Kupujący dokonał płatności na rzecz Sprzedawcy.  
  • Jeżeli część zamówionych Towarów jest niedostępna w magazynie Sprzedawcy lub z innych przyczyn brak jest możliwości realizacji zamówienia Kupującego w tej części, Sprzedawca informuje o tym Kupującego na adres e-mail bądź telefonicznie na numer telefonu podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji w Sklepie w charakterze Użytkownika nie później niż w terminie 3 (trzech) Dni Roboczych od dnia przesłania Kupującemu potwierdzenia o złożeniu zamówienia, wskazując jednocześnie, że w takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyboru jednej z poniższych możliwości: 
    1. częściowa realizacja zamówienia – w przypadku której zamówienie zostaje zrealizowane przez Sprzedawcę w odniesieniu do dostępnych Towarów wskazanych przez Sprzedawcę we wiadomości e-mail lub podczas rozmowy telefonicznej i anulowanej w pozostałej części; w takiej sytuacji umowa między Sprzedawcą a Kupującym w części dotyczącej Towarów niedostępnych lub z innych przyczyn niemożliwych do realizacji ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia przez Kupującego oświadczenia o wyborze opcji częściowej realizacji zamówienia, a ewentualna dokonana już przez Kupującego płatność za zamówienie w części, która nie będzie zrealizowana, jest mu zwracana niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 (trzech) Dni Roboczych od dnia wyboru przez Kupującego możliwości częściowej realizacji zamówienia (zwrot płatności następuje w takiej samej formie, w jakiej Kupujący dokonał płatności na rzecz Sprzedawcy), albo 
    2. anulowanie całości zamówienia – w przypadku której zamówienie zostaje anulowane w całości; w takiej sytuacji umowa między Sprzedawcą a Kupującym ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia przez Kupującego oświadczenia o wyborze opcji anulowania całości zamówienia, a ewentualna dokonana już przez Kupującego płatność za zamówienie jest mu w całości zwracana niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 (trzech) Dni Roboczych od dnia wyboru przez Kupującego możliwości anulowania całości zamówienia (zwrot płatności następuje w takiej samej formie, w jakiej Kupujący dokonał płatności na rzecz Sprzedawcy).  
  • Po zakończeniu realizacji zamówienia (spakowaniu Towaru i przygotowaniu go do przekazania Przewoźnikowi) Kupujący otrzymuje na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji w charakterze Użytkownika:
    1. wiadomość o zakończeniu realizacji zamówienia (Zamówienie gotowe i czeka na odbiór przez Przewoźnika) oraz
    2. wiadomość z dokumentem fiskalnym potwierdzającym dokonanie zakupu, tj.
      1. e-Paragonem (Kupujący, który dokonał zakupu bez związku z działalnością gospodarczą) albo
      2. fakturą (Kupujący, który dokonał zakupu w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą i podczas składania zamówienia zgłosił żądanie wystawienia i wydania mu faktury).
  • Jeżeli Kupujący wybrał opcję płatności online, kartą płatniczą albo tradycyjnym przelewem bankowym i nie opłacił zamówienia w ciągu w terminie 7 (siedmiu) dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia przez Sprzedawcę zamówienia, Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży, składając Kupującemu odpowiednie oświadczenie na adres e-mail podany przez Kupującego przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji w Sklepie w charakterze Użytkownika. W takim przypadku umowa sprzedaży uważana będzie za niezawartą, a zamówienie za anulowane. Sprzedawca może wykonać prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 7 (siedmiu) dni od daty bezskutecznego upływu terminu określonego w zdaniu pierwszym do dokonania przez Kupującego płatności za zamówione Towary. 

 

§ 6

[Formy płatności]

  1. Z zastrzeżeniem § 7 ust. 15 Regulaminu Kupujący ma możliwość wyboru następujących form płatności za zakupiony Towar:
    1. płatność przy odbiorze Towaru gotówką lub kartą płatniczą (dostawa za pobraniem, dostępna wyłącznie w przypadku wyboru sposobu dostawy przez kuriera),
    2. płatność z góry przed odbiorem Towaru: 
      1. systemem szybkich płatności online, który  obejmuje takie formy jako BLIK, ApplePay, Google Pay, karty płatnicze Visa i MasterCard, PayPo, oraz natychmiastowe przelewy bankowe albo
      2. tradycyjnym przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy. 
  2. W przypadku płatności z góry systemem szybkich płatności online, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a) niniejszego paragrafu, zamówienie uznaje się za opłacone z chwilą otrzymania przez Sprzedawcę od operatora płatności online potwierdzenia zapłaty całej należności przez Kupującego.
  3. W przypadku płatności z góry tradycyjnym przelewem bankowym, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b) niniejszego paragrafu, zamówienie uznaje się za opłacone z chwilą zaksięgowania całej należności na rachunku bankowym Sprzedawcy. 
  4. Operatorem szybkich płatności online dostępnych w Sklepie jest spółka Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie (81-718). przy ul. Powstańców Warszawy 6, które akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000320590. Lista dostępnych form szybkich płatności online dostępna jest w Sklepie pod adresem internetowym: beabeleza.pl/pl/i/Formy-platnosci/10.

 

§ 7

[Dostawa towarów]

  1. Wydanie towaru Kupującemu następuje zgodnie z regułami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. W przypadku Kupującego niebędącego Konsumentem wydanie jest dokonane z chwilą przekazania Towaru Przewoźnikowi. W przypadku Konsumenta wydanie jest dokonane z chwilą wydania Towaru przez Przewoźnika Konsumentowi, chyba, że Sprzedawca nie miał wpływu na wybór Przewoźnika przez Kupującego albo Konsument nie wykonuje bądź nieprawidłowo wykonuje swoje zobowiązania wynikające ze złożonego Zamówienia (np. bez uzasadnionych przyczyn odmawia przyjęcia Towaru). W tym ostatnim przypadku przyjmuje się, że wydanie Towaru nastąpiło w dniu, w którym Przewoźnik wydałby Towar Konsumentowi. 
  2. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są za pośrednictwem Przewoźnika pod wskazany przez Kupującego adres wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej bądź do wybranego przez Kupującego punktu odbioru wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.  
  3. Zmiana adresu dostawy na adres inny niż podany przy składaniu zamówienia jest możliwa do czasu zakończenia realizacji zamówienia oraz pod warunkiem podania następujących informacji: imię i nazwisko Kupującego oraz numer zamówienia. W przypadku zmiany adresu dostawy stosuje się wprost § 5 ust. 3 zdanie drugie Regulaminu (tzn. Kupujący ponosi wszelkie koszty błędnego lub niekompletnego adresu dostawy).  
  4. Wyboru Przewoźnika dokonuje Kupujący w trakcie składania zamówienia.  
  5. Koszty dostawy Towaru są uzależnione od wybranego przez Kupującego Przewoźnika oraz wartości zamawianych Towarów. Koszty te pokrywa Kupujący, chyba że wartość zakupionych Towarów przekracza określony przez Sprzedawcę próg i spełnione są ewentualne dodatkowe warunki określone przez Sprzedawcę – w takiej sytuacji koszty dostawy pokrywa Sprzedawca. Szczegółowe wskazanie kosztów dostawy oraz warunków, których spełnienie powoduje, że koszty dostawy pokrywa Sprzedawca, dostępne jest w Sklepie pod adresem internetowym beabeleza.pl/pl/i/Formy-i-koszty-dostawy/4.
  6. Czas dostawy Towaru do rąk Kupującego zależy od jego rodzaju oraz dostępności terminów dostawy u danego Pośrednika. Jeżeli Przewoźnik deklaruje czas dostawy, jest on wskazany w Sklepie podczas składania zamówienia na etapie wyboru Przewoźnika. Termin dostarczenia Kupującemu przesyłki przez Przewoźnika nie powinien jednak w żadnym przypadku przekraczać 5 (pięciu) Dni Roboczych, licząc od momentu wydania przesyłki Przewoźnikowi. Jeżeli Kupujący nie otrzymał Towaru od Przewoźnika w terminie 5 (pięciu) Dni Roboczych od dnia otrzymania wiadomości o zakończeniu realizacji zamówienia, powinien poinformować Sprzedawcę o tym fakcie w celu wyjaśnienia przyczyn takiej sytuacji. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikłe z opóźnienia Przewoźnika chyba, że Kupującym jest Konsument.
  7. Jeżeli Przewoźnik udostępnia taką funkcjonalność, to po przekazaniu Towaru Przewoźnikowi Kupujący otrzymuje od Przewoźnika na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji w Sklepie w charakterze Użytkownika wiadomości o statusie dostawy, przewidywanej dacie doręczenia i doręczeniu Towaru.
  8. W celu zagwarantowania najwyższej jakości obsługi i sprawnego rozpatrywania ewentualnych zgłoszeń reklamacyjnych Sprzedawca stosuje następujące środki ostrożności: 
    1. Towary pakowane są pod nadzorem kamer przemysłowych, dzięki czemu możliwe jest odtworzenie zawartości paczki w momencie jej zamknięcia przed nadaniem Przewoźnikowi,  
    2. wszystkie Towary są zabezpieczane przed uszkodzeniem w trakcie transportu poprzez ich owinięcie folią bąbelkową, użycie poduszek powietrznych lub papieru dla wypełnienia wolnych przestrzeni lub też przez użycie innych równoważnych w działaniu środków bezpieczeństwa, 
    3. wszystkie paczki są zabezpieczane przed otwarciem przez nieupoważnione osoby poprzez zaklejenie paczek firmową taśmą zabezpieczającą,  
    4. niezależnie od pkt 1-3 niniejszego ustępu niektóre przesyłki mogą być ubezpieczane na czas transportu w zależności od wybranego Przewoźnika. 
  9. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego przy odbiorze przesyłki, że naruszona jest firmowa taśma zabezpieczająca, o której mowa w ust. 8 pkt 3 niniejszego paragrafu, lub że przesyłka (opakowanie) lub jej zawartość są uszkodzone lub też że brak jest wszystkich lub niektórych zamówionych Towarów lub w przypadki innych zastrzeżeń do przesyłki, Kupujący powinien natychmiast zgłosić ten fakt osobie wydającej przesyłkę i zażądać sporządzenia odpowiedniego protokołu szkody, a w przypadku doręczenia do automatu paczkowego – zgłosić ten fakt Przewoźnikowi poprzez wybór odpowiedniej opcji na ekranie automatu paczkowego, w aplikacji mobilnej Przewoźnika lub w inny dopuszczany przez Przewoźnika sposób. 
  10. Zaniechanie podjęcia działań opisanych w ust. 9 niniejszego paragrafu przez Kupującego będącego Konsumentem nie ma wpływu na tryb postępowania reklamacyjnego ani na jego wynik. Sprzedawca rekomenduje jednak podejmowanie takich działań, ponieważ z reguły umożliwia to Sprzedawcy szybsze przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego. W przypadku Kupujących niebędących Konsumentami podjęcie działań opisanych w ust. 9 niniejszego paragrafu jest warunkiem rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego. 
  11. Przewoźnik – zgodnie z określonymi przez siebie zasadami dostawy – może określić czas, w jakim Towar będzie oczekiwał na odbiór w miejscu wybranym przez Kupującego podczas składania Zamówienia (automacie paczkowym), a w przypadku nieudanej próby doręczenia osobistego może również pozostawić informację (awizo) o próbie doręczenia Towaru, terminie ponownej próby doręczenia Towaru lub miejscu, w którym Towar oczekuje na odbiór przez Kupującego i czasie, w którym ten odbiór w tym miejscu będzie możliwy, lub też może skontaktować się z Kupującym telefonicznie i poinformować o powyższym Kupującego. 
  12. Jeżeli Kupujący nie odbiera lub opóźnia odbiór Towaru wysłanego za pośrednictwem Przewoźnika, wskutek czego Towar jest za dodatkową odpłatnością przechowywany przez Przewoźnika, zwracany Sprzedawcy lub ponownie doręczany Kupującemu przez Przewoźnika, wówczas Kupujący jest zobowiązany do pokrycia tych dodatkowych kosztów przechowania, zwrotu i ponownego doręczenia. W przypadkach, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, Sprzedawca informuje Kupującego o dodatkowych kosztach przechowania, zwrotu lub ponownego doręczenia Towaru do Sprzedawcy na adres e-mail podany przez Kupującego przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji Użytkownika, wyznaczając mu odpowiedni termin na ich pokrycie nie krótszy niż 3 (trzy) Dni Robocze.  
  13. Jeżeli Kupujący nie odbiera Towaru wysłanego za pośrednictwem Przewoźnika lub opóźnia odbiór Towaru, Sprzedawca ma prawo wezwać Kupującego do odbioru Towaru w dodatkowym terminie nie krótszym niż 1 (jeden) Dzień Roboczy. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży Towaru, którego Kupujący nie odebrał w tym dodatkowym terminie. Sprzedawca może wykonać prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie 7 (siedmiu) dni kalendarzowych od daty bezskutecznego upływu dodatkowego terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu, składając Kupującemu odpowiednie oświadczenie na adres e-mail podany przez Kupującego przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji Użytkownika. W przypadku odstąpienia umowa sprzedaży uważana jest za niezawartą, a zamówienie za anulowane. 
  14. W przypadku wykonania przez Sprzedawcę prawa odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z ust. 13 niniejszego paragrafu Sprzedawca zwraca Kupującemu w takiej samej formie, w jakiej Kupujący dokonał płatności na rzecz Sprzedawcy, uiszczoną przez Kupującego cenę Towaru wraz z kosztami dostawy. Sprzedawca może przy tym na zasadach określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny potrącić z ceną Towaru koszty przechowania Towaru na rzecz Kupującego, koszty związane z ponowną próbą doręczenia Towaru i zwrotu Towaru przez Przewoźnika do Sprzedawcy oraz inne uzasadnione koszty poniesione przez Sprzedawcę w związku z brakiem odbioru Towaru lub jego opóźnionym odbiorem. W przypadku, gdy Kupujący wybrał opcję płatności przy odbiorze (za pobraniem) Kupujący zobowiązany jest do pokrycia tych kosztów w trybie wskazanym w ust. 12 niniejszego paragrafu.  
  15. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia formy płatności wyłącznie do wskazanej w § 6 ust. 1 pkt 2 Regulaminu wobec Kupującego, który z przyczyn leżących po jego stronie nie wykonuje bądź nieprawidłowo wykonuje swoje zobowiązania wynikające z umowy sprzedaży.  

 

§ 8

[Dokumenty zakupu]

  1. Akceptując Regulamin, Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i wydawanie przez Sprzedawcę dokumentów fiskalnych (tj. paragonów i faktur) na zasadach określonych w niniejszym paragrafie, w szczególności na stosowanie przez Sprzedawcę paragonów w postaci elektronicznej (e-Paragonów) a także faktur elektronicznych oraz elektronicznych duplikatów i korekt takich faktur.  
  2. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 8 niniejszego paragrafu z tytułu sprzedaży Towarów dokonywanych za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca wystawia i wydaje Kupującym dokumenty fiskalne wyłącznie w postaci elektronicznej, tj. paragony w postaci elektronicznej (e-Paragony) lub – jeżeli Kupujący zgłoszą takie żądanie w toku składania zamówienia – faktury elektroniczne oraz ewentualne ich elektroniczne duplikaty i korekty, 
  3. Wszystkie dokumenty, o których mowa w niniejszym paragrafie, wydawane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a Sprzedawca zapewnia autentyczność ich pochodzenia, integralność ich treści oraz ich czytelność.
  4. Sprzedawca wystawia i wydaje e-Paragony za pośrednictwem systemu i repozytorium elektronicznych paragonów fiskalnych eparagony.pl, które obsługiwane są przez spółkę Platforma Detalistów sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-105), przy ul. Twardej 18, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem KRS 0000697156.
  5. Wydanie e-Paragonu następuje poprzez i w momencie skutecznego zapisu tego dokumentu w repozytorium elektronicznych paragonów fiskalnych eparagony.pl, do którego czytelnego widoku Kupujący uzyskuje dostęp za pośrednictwem unikatowego hiperłącza przekazanego przez Sprzedawcę na adres e-mail podany przez Kupującego przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji Kupującego jako Użytkownika. Sprzedawca może dodatkowo wysłać Kupującemu jednorazowe powiadomienie na podany przez niego numer telefonu kontaktowego w celu poinformowania go o fakcie wystawienia i wydania e-Paragonu.
  6. Wydanie faktury elektronicznej a także jej ewentualnego elektronicznego duplikatu lub elektronicznej faktury korygującej następuje poprzez przesłanie tych dokumentów przez Sprzedawcę na adres e-mail podany przez Kupującego przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji Kupującego jako Użytkownika
  7. Jeżeli Kupujący w terminie 3 (trzech) Dni Roboczych, licząc od otrzymania informacji o zakończeniu realizacji zamówienia, nie otrzymał wiadomości e-mail zawierającej hiperłącze do e-Paragonu albo fakturę elektroniczną, powinien sprawdzić folder „SPAM” oraz skontaktować się niezwłocznie ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia nieotrzymania dokumentu fiskalnego.
  8. Na wypadek wystąpienia problemów technicznych lub podania przez Kupującego błędnych lub niepełnych danych kontaktowych, które uniemożliwiają wystawienie i wydanie e-Paragonu albo faktury elektronicznej lub jej ewentualnego elektronicznego duplikatu lub elektronicznej faktury korygującej, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wystawienia odpowiedniego dokumentu fiskalnego w formie papierowej.

 

§ 9

[Odstąpienie Konsumenta od umowy zawartej na odległość]

  1. Konsument ma prawo bez podania jakiejkolwiek przyczyny odstąpić od umowy sprzedaży zawartej w Sklepie jako umowy zawartej na odległość w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 niniejszego paragrafu. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Towaru lub w którym w posiadanie Towaru weszła wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż Przewoźnik.  
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje jednak Konsumentowi w odniesieniu do Towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których nie można zwrócić po otwarciu opakowania ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (art. 38 pkt 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta). 
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, Konsument musi złożyć Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie o tym odstąpieniu. Oświadczenie takie złożone może być w dowolnej formie, która pozwala na ustalenie treści oświadczenia np. w formie pisma wysłanego pocztą lub w formie wiadomości e-mail. Dane teleadresowe do złożenia oświadczenia o odstąpieniu są następujące: Bea Beleza spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Reglowa 4, 60-113 Poznań, tel. 61 866 77 56, adres e-mail: [email protected].  
  4. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu Konsument może skorzystać z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od umowy sprzedaży określonego w ust. 5 niniejszego paragrafu i zawartego w pliku PDF, który możliwy jest do pobrania pod adresem internetowym beabeleza.pl/pl/i/Regulamin/3 pod tekstem „Dokumenty do pobrania”. Korzystanie z tych wzorów w żadnym wypadku nie jest jednak obowiązkowe.  
  5. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy sprzedaży określony przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta : 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

  

- Adresat: Bea Beleza sp. z o.o., Centrum magazynowe Luvena, hala 16/22, rampa 16/21, ul. Magazynowa 16, 62-030 Luboń)

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

- Adres konsumenta(-ów)

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

- Data

 

(*) Niepotrzebne skreślić. 

   

  1. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy sprzedaży, wystarczy, aby Konsument wysłał oświadczenie dotyczące wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.  
  2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Konsumentowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, z tym zastrzeżeniem, że koszty dostarczenia Towaru zwracane są jedynie w wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia Towaru oferowanego przez Sprzedawcę w momencie złożenia zamówienia. 
  3. Zwrot płatności  dokonanych przez Konsumenta następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy z tym zastrzeżeniem, że Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia przez Konsumenta do Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
  4. Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta przy zakupie Towaru, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W żadnym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.  
  5. Sprzedawca nie oferuje odbioru Towaru od Konsumenta. W związku z tym Konsument zobowiązany jest samodzielnie odesłać Towar Sprzedawcy w terminie nie dłuższym niż terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży (czyli złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży). Termin ten jest zachowany, jeżeli Konsument nada przesyłkę z Towarem przed upływem tego terminu.
  6. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi konsument. Zalecane jest, aby Konsument odpowiednio zabezpieczył zwracany Towar przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych „za pobraniem”.
  7. Towar zwracany przez Konsumenta powinien być odesłany na adres: Bea Beleza sp. z o.o., Centrum magazynowe Luvena, hala 16/22, rampa 16/21, ul. Magazynowa 16, 62-030 Luboń. 
  8. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Oznacza to, że Konsument może sprawdzić (wypróbować) Towar wyłącznie w takim zakresie, w jakim mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. Jeżeli Konsument przekroczy te granice i wskutek tego Towar straci na wartości, to Konsument zobowiązany jest zwrócić Sprzedawcy kwotę odpowiadającą utracie wartości Towaru. Dotyczy to w szczególności takich sytuacji jak: uszkodzenie opakowania kosmetyku, uszkodzenie butelki, uszkodzenie sprzętu, itp. 
  9. W celu usprawnienia realizacji prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy sprzedaży Sprzedawca prosi o dołączenie do oświadczeniu dowodu zakupu Towaru. Dołączenie dowodu zakupu nie stanowi jednak warunku koniecznego do odstąpienia od umowy ani też warunku zwrotu Konsumentowi ceny zapłaconej przez niego za zakupiony Towar powiększonej o koszty jego dostawy do Konsumenta.  
  10. W przypadku promocji, które polegają na tym, że przy nabyciu dwóch lub więcej takich samych lub różnych Towarów, cena jednego lub kilku z nich ulega obniżeniu, przedmiotem umowy sprzedaży są wszystkie Towary jako zestaw promocyjny, a odstąpienie Konsumenta od umowy sprzedaży wywołuje skutek w odniesieniu do wszystkich tak nabytych Towarów. Oznacza to, że w przypadku odstąpienia od takiej umowy sprzedaży Konsument zobowiązany jest do zwrotu wszystkich tak nabytych Towarów, w tym także Towarów nabytych po obniżonej cenie.  

 

§ 10

[Reklamacje]

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego Konsumentem za brak zgodności Towaru z umową sprzedaży na zasadach określonych w przepisach rozdziału 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta („Umowy zobowiązujące do przeniesienia własności towaru na konsumenta”). W razie braku zgodności Towaru sprzedanego Konsumentowi za pośrednictwem Sklepu z umową sprzedaży, Konsument może zgłosić tę okoliczność (złożyć reklamację) na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie oraz przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 
  2. Wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z umową sprzedaży. Wada prawna polega na tym, że Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej lub istnieją ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Towarem wynikające z decyzji lub orzeczenia właściwego organu  
  3. Reklamację dotyczącą zakupionego w Sklepie Towaru Konsument może składać w następujący sposób: 
    1. pocztą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]
    2. pisemnie na adres Sprzedawcy: Bea Beleza sp. z o.o., ul. Reglowa 4, 60-113 Poznań. 
  4. W zgłoszeniu reklamacyjnym Konsument powinien podać: 
    1. imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego, 
    2. numer i datę zamówienia,  
    3. datę otrzymania Towaru, 
    4. datę ujawnienia niezgodności Towaru z zawartą umową sprzedaży, 
    5. opis niezgodności Towaru z zawartą umową sprzedaży. 
  5. Brak podania danych, o których mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu, nie wyklucza zgłoszenia reklamacji, może jednak stanowić przeszkodę do jej rozpatrzenia, opóźnić jej rozpatrzenie lub stanowić przeszkodę do poinformowania Kupującego o wynikach procesu reklamacyjnego. 
  6. W celu usprawnienia procesu reklamacyjnego Sprzedawca prosi o załączenie do zgłoszenia reklamacyjnego dowodu zakupu Towaru. Brak dowodu zakupu nie stanowi jednak warunku złożenia ani rozpatrzenia reklamacji.   
  7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na zasadach określonych w przepisach rozdziału 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta („Umowy zobowiązujące do przeniesienia własności towaru na konsumenta”) Konsument może odesłać Towar na adres: Bea Beleza sp. z o.o., Centrum magazynowe Luvena, hala 16/22, rampa 16/21, ul. Magazynowa 16, 62-030 Luboń. W przypadku przesyłki Towaru niezgodnego z umową zalecane jest, aby Konsument odpowiednio zabezpieczył zwracany Towar przed uszkodzeniem w trakcie transportu.. 
  8. Sprzedawca informuje Konsumenta o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Informacja w tym zakresie przekazywana jest na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub adres e-mail podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji Kupującego będącego Konsumentem jako Użytkownika albo drogą pisemną na adres podany przez Kupującego w zgłoszeniu reklamacyjnym lub podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji Kupującego jako Użytkownika.  
  9. W przypadku uzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego poniesione przez Konsumenta koszty związane z dostarczeniem wadliwego Towaru do Sprzedawcy oraz koszty jego wymiany lub naprawy ponosi Sprzedawca.   
  10. Sprzedawca nie udziela gwarancji na żadne Towary w Sklepie.

 

§ 11

[Opinie]

  1. W związku z prowadzeniem Sklepu Sprzedawca zbiera opinie Kupujących dotyczące Towarów i procesu zakupowego. 
  2. Proces zbierania opinii obsługiwany jest przez spółkę TrustMate S.A. z siedzibą we Wrocławiu (51-641) przy ul. Bartoszowickiej 3, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000737597.
  3. Przekazywanie przez Kupujących opinii jest dobrowolne i dwustronnie nieodpłatne w tym sensie, że nie pociąga ze sobą żadnych kosztów dla Kupujących i jednocześnie nie generuje po ich stronie prawa do jakiegokolwiek wynagrodzenia z tytułu wystawianych opinii. 
  4. Opinia może być wystawiona jedynie przez Kupującego, który dokonał rzeczywistego zakupu w Sklepie i otrzymał Towar. Niedozwolone jest zawieranie pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii.
  5. Niedozwolone jest wyrażanie w ramach opinii Treści Nielegalnych, w szczególności treści sprzecznych z prawem, dobrymi obyczajami a także treści naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Wszystkie opinie podlegają moderacji na zasadach określonych w § 12-14 Regulaminu w oparciu o Rozporządzenie DSA.
  6. Każdorazowo po dokonaniu zakupu Kupujący otrzymuje na adres podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji w Sklepie wiadomość e-mail z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie.  Formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, a także wyrażenie swobodnej opinii dotyczącej zakupionego Towaru i dodanie jego zdjęcia. W przypadku niewystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do jej wystawienia Kupujący może otrzymać ponowne zaproszenie w tym zakresie.
  7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez Kupującego będącego jej autorem.
  8. Wystawione przez Kupujących opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie oraz wizytówce TrustMate.io.

 

§ 12

[Moderowanie treści Sklepu]

  1. Sprzedawca w sposób ciągły monitoruje zawartość Sklepu w celu wykrywania, identyfikacji oraz zwalczania (usuwania) pochodzących od Kupujących treści niezgodnych z Regulaminem oraz Treści Nielegalnych. 
  2. Monitorowanie zawartości Serwisu następuje w sposób ręczny, tj. polegający na weryfikacji treści przez osoby będące pracownikami lub współpracownikami Sprzedawcy (czyli przez człowieka). 
  3. W przypadku wykrycia i identyfikacji pochodzących od Kupujących treści jako treści niezgodnych z Regulaminem lub Treści Nielegalnych, Sprzedawca uprawniony jest do podjęcia następujących działań:
    1. usunięcia tych treści,
    2. uniemożliwienia dostępu do tych treści,
    3. depozycjonowania tych treści,
    4. zamknięcia konta Użytkownika.
  4. W przypadku podjęcia przez Sprzedawcę decyzji o zastosowaniu któregokolwiek z działań, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, Sprzedawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Kupującego, którego dotyczy do działanie, na adres e-mail podany przez Kupującego przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji w charakterze Użytkownika, przedstawiając jasne i konkretne uzasadnienie swojej decyzji o treści określonej w art. 17 Rozporządzenia DSA oraz informując o możliwości wniesienia odwołania od podjętej decyzji. Kupującemu, wobec którego zostało skierowane to działanie, przysługuje prawo wniesienia do Sprzedawcy odwołania od podjętej przez Sprzedawcę decyzji na zasadach określonych w § 14 Regulaminu. 

 

§ 13

[Zgłaszanie treści nielegalnych]

  1. Każdemu podmiotowi prawa przysługuje prawo zgłoszenia do Sprzedawcy treści Serwisu, które zgłaszający uważa za Treści Nielegalne, zwanego dalej „Zgłoszeniem”.
  2. Zgłoszenia można dokonać:
    1. pisemnie na adres: Bea Beleza sp. z o.o., ul. Reglowa 4, 60-113 Poznań, 
    2. drogą elektroniczną na adres: [email protected].
  3. Zgłoszenie powinno zawierać:
    1. wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których zgłaszający zarzuca, że określone treści Serwisu stanowią Treści Nielegalne,
    2. jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji treści (np. dokładnego adresu URL) oraz ewentualnie inne dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację treści, które zgłaszający uważa za Treści Nielegalne,
    3. imię i nazwisko lub nazwę (firmę) oraz adres e-mail zgłaszającego z tym zastrzeżeniem, że wymóg podania tych danych nie występuje w przypadku zgłoszenia treści uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/93/UE z dnia 13 grudnia 2011 r. w sprawie zwalczania niegodziwego traktowania w celach seksualnych i wykorzystywania seksualnego dzieci oraz pornografii dziecięcej, zastępująca decyzję ramową Rady 2004/68/WSiSW;
    4. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie zgłaszającego, że informacje i zarzuty zawarte w Zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne.
  4. Jeżeli Zgłoszenie zawiera dane kontaktowe zgłaszającego, Sprzedawca bez zbędnej zwłoki przesyła zgłaszającemu potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.
  5. Sprzedawca rozpatruje Zgłoszenia bez korzystania z jakichkolwiek zautomatyzowanych środków.
  6. W przypadku identyfikacji treści, do których odnosi się Zgłoszenie, jako Treści Nielegalnych, Sprzedawca uprawniony jest do podjęcia następujących działań:
    1. usunięcia tych treści,
    2. uniemożliwienia dostępu do tych treści,
    3. depozycjonowania tych treści,
    4. zamknięcia konta Użytkownika.
  7. W przypadku podjęcia przez Sprzedawcę decyzji o zastosowaniu któregokolwiek z działań, o których mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu, Sprzedawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Kupującego, którego dotyczy to działanie, pocztą elektroniczną na adres e-mail podany przez Kupującego przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji w charakterze Użytkownika, przedstawiając jasne i konkretne uzasadnienie swojej decyzji o treści określonej w art. 17 Rozporządzenia DSA oraz informując o możliwości wniesienia odwołania od tej decyzji. Kupującemu, wobec którego zostało skierowane to działanie, przysługuje prawo wniesienia do Sprzedawcy odwołania od podjętej przez Sprzedawcę decyzji na zasadach określonych w § 13 Regulaminu. 
  8. Jeżeli Zgłoszenie zawiera dane kontaktowe zgłaszającego, Sprzedawca powiadamia bez zbędnej zwłoki zgłaszającego również o swojej decyzji w odniesieniu do treści, których dotyczy Zgłoszenie, przedstawiając jasne i konkretne uzasadnienie swojej decyzji o treści określonej w art. 17 Rozporządzenia DSA oraz informując o możliwości wniesienia odwołania od tej decyzji. Zgłaszającemu przysługuje prawo wniesienia do Sprzedawcy odwołania od podjętej przez Sprzedawcę decyzji na zasadach określonych w §  14 Regulaminu.

 

§ 14

[Reklamacje i odwołania]

  1. Kupujący może składać reklamacje związane z publikacją przez Sprzedawcę opinii lub świadczeniem innych usług drogą elektroniczną na adres email: [email protected].
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    1. dane Kupującego, w tym także dane kontaktowe,
    2. zastrzeżenia Kupującego,
    3. numer zamówienia (jeżeli dotyczy),
    4. okoliczności uzasadniające reklamację Kupującego,
    5. oczekiwany sposób rozstrzygnięcia sprawy.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się udzielić odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jego otrzymania. 
  4. W przypadku konieczności uzupełnienia zgłoszenia reklamacyjnego lub wyjaśnienia dodatkowych okoliczności związanych ze zgłaszaną reklamacją, Sprzedawca prześle na adres mailowy, z którego wpłynęło zgłoszenie reklamacyjne, informację o potrzebie jego uzupełnienia lub wyjaśnienia tych okoliczności. W takiej sytuacji termin do udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne ulega zawieszeniu do dnia otrzymania przez Sprzedawcę uzupełnionego zgłoszenia i wyjaśnień koniecznych do jego rozpatrzenia.
  5. W przypadku podjęcia przez Sprzedawcę decyzji o zastosowaniu któregokolwiek z działań, o których mowa w § 12 ust. 3 Regulaminu lub § 13 ust. 6 Regulaminu, Kupującemu, wobec którego zostało skierowane to działanie, przysługuje prawo wniesienia do Sprzedawcy odwołania od podjętej przez Sprzedawcę decyzji. 
  6. Odwołanie, o którym mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu, może być wniesione przez Kupującego w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przez niego decyzji Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres email: [email protected].
  7. W przypadku wniesienia Zgłoszenia, o którym mowa w § 13 Regulaminu, zgłaszającemu przysługuje prawo wniesienia do Sprzedawcy odwołania od podjętej przez Sprzedawcy decyzji w odniesieniu do treści, których dotyczy Zgłoszenie.
  8. Odwołanie, o którym mowa w ust. 7 niniejszego paragrafu, może być wniesione przez zgłaszającego w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przez niego decyzji Sprzedawcy:
    1. pisemnie na adres: Bea Beleza sp. z o.o., ul. Reglowa 4, 60-113 Poznań, 
    2. drogą elektroniczną na adres: [email protected].
  9. Wniesienie przez Kupującego lub zgłaszającego odwołania od decyzji Sprzedawcy o zastosowaniu któregokolwiek z działań, o których mowa w § 13 ust. 3 Regulaminu lub § 13 ust. 6 Regulaminu, nie wyłącza prawa Sprzedawcy do podjęcia tego działania ani nie wstrzymuje działania już podjętego przez Sprzedawcę ani też nie obliguje Sprzedawcy do odwrócenia skutków podjętego już działania.
  10. Odwołanie, o którym mowa w ust. 5-8 niniejszego paragrafu, powinno  zawierać:
    1. dane odwołującego, w tym także dane kontaktowe,
    2. wyjaśnienie powodów, dla których odwołujący nie zgadza się z decyzją Sprzedawcy,
    3. określenie oczekiwanego zachowania Sprzedawcy (rozstrzygnięcia odwołania).
  11. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć odwołanie i poinformować o swojej decyzji w tym zakresie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jego otrzymania z zastrzeżeniem ust. 12 niniejszego paragrafu.
  12. W przypadku konieczności uzupełnienia odwołania lub wyjaśnienia dodatkowych okoliczności związanych z wniesionym odwołaniem, Sprzedawca prześle odwołującemu informację o potrzebie jego uzupełnienia lub wyjaśnienia tych okoliczności. W takiej sytuacji termin do rozpatrzenia odwołania ulega zawieszeniu do dnia otrzymania przez Sprzedawcę uzupełnionego odwołania i wyjaśnień koniecznych do jego rozpatrzenia.

 

§ 15

[Współpraca z organami państwowymi]

  1. Na zasadach określonych w Rozporządzeniu DSA Sprzedawca współpracuje z właściwymi organami państwowymi (sądowymi i administracyjnymi). Współpraca ta obejmuje w szczególności:
    1. podejmowanie działań przeciwko Treściom Nielegalnym na zasadach określonych w art. 9 Rozporządzenia DSA,
    2. udzielanie informacji na temat Użytkowników na zasadach określonych w art. 10 Rozporządzenia DSA. 
  2. Jeżeli Sprzedawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że w związku z działaniem Serwisu popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich Unii Europejskiej (lub organy ścigania Rzeczypospolitej lub Europol) i przekazuje tym organom wszystkie dostępne informacje na ten temat. 

 

§ 16

[Dane osobowe]

  1. Sprzedawca jest administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO, w odniesieniu do wszystkich danych osobowych zbieranych w związku z działaniem Sklepu i odnoszących się do Kupujących będących osobami fizycznymi lub osób fizycznych działających w imieniu Kupujących niebędących osobami fizycznymi, zwanych dalej Danymi Osobowymi
  2. W związku z działaniem Sklepu zbierane są następujące Dane Osobowe:
    1. w odniesieniu do Kupujących będących osobami fizycznymi: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres dostawy Towaru, jeżeli różni się on od adresu zamieszkania, adres e-mail, firma, NIP, numer telefonu kontaktowego,
    2. w odniesieniu do osób fizycznych działających w imieniu Kupujących niebędących osobami fizycznymi: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego. 
  3. Dane Osobowe zbierane przy składaniu zamówienia lub zakładaniu konta są przetwarzane przez Sprzedawcę w celu zawarcia i wykonania umów sprzedaży Towarów na rzecz Kupujących (w tym w celu rozliczenia płatności oraz zlecenia Przewoźnikom dostawy Towarów), w celu zbierania opinii o Towarach, w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Sprzedawcy w związku ze sprzedażą Towarów, a także w celu ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń wynikających z zawartych umów sprzedaży Towarów lub w celu ewentualnej obrony przed wynikającymi z tych umów roszczeniami Kupujących. Dane Osobowe zbierane przy zapisie przez Kupujących do newslettera są przetwarzane przez Sprzedawcę w celu promocji Towarów sprzedawanych przez niego za pośrednictwem Sklepu.
  4. Podstawami prawnymi przetwarzania Danych Osobowych są:   
    1. art. 6 ust 1 lit. b) RODO – przewidujący możliwość przetwarzania danych osobowych w celu negocjowania, zawarcia i wykonywania umowy cywilnoprawnej
    2. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przewidujący możliwość przetwarzania danych osobowych w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych osobowych (np. wypełnienia obowiązków podatkowych związanych z wykonaniem umowy cywilnoprawnej)
    3. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przewidujący możliwość przetwarzania danych osobowych w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów podmiotu przetwarzającego (np. w celu dochodzenia roszczeń wynikających z umowy cywilnoprawnej lub w celu obrony przed roszczeniami wynikającymi z takie umowy, a także w celu marketingu własnych towarów i usług 
  5. Dane Osobowe przekazywane są podmiotom świadczącym na rzecz Sprzedawcy usługi niezbędne do prawidłowego wykonania przez Sprzedawcę umów sprzedaży Towarów zawartych za pośrednictwem Sklepu, tj. Przewoźnikom, operatorom płatności online, podmiotom świadczącym na rzecz Sprzedawcy usługi wystawiania, wydawania (dostarczania) oraz  utrzymania i zapewnienia Kupującym dostępu do paragonów w postaci elektronicznej (e-Paragonów) lub wystawiania i dostarczania faktur elektronicznych, usługi wysyłki newslettera oraz usługi księgowe a także podmiotom świadczącym usługę zbierania opinii o Towarach. Dane Osobowe mogą być również w zależności od potrzeby przekazywane podmiotom świadczącym na rzecz Sprzedawcy usługi niezbędne dla wypełnienia przez Sprzedawcę ciążących na nim obowiązków prawnych oraz usługi niezbędne z punktu widzenia prawnie uzasadnionych interesów Sprzedawcy, w szczególności usługi IT, usługi pomocy prawnej, usługi doradztwa podatkowego oraz usług badania sprawozdań finansowych.  
  6. Dane Osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej. 
  7. Dane Osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. 
  8. Dane Osobowe są przechowywane przez Sprzedawcę przez następujące okresy: 
    1. w odniesieniu do Kupujących niebędących Użytkownikami – przez okres istnienia po stronie Kupujących uprawnienia do zgłoszenia niezgodności Towaru z umową w oparciu o przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, o ile nie zachodzi przypadek dłuższego przechowywania danych określony w innych punktach niniejszego ustępu,
    2. w odniesieniu do Użytkowników – przez okres utrzymywania Konta, a po jego usunięciu przez okres istnienia po stronie Kupujących uprawnienia do zgłoszenia niezgodności Towaru z umową w oparciu o przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, o ile nie zachodzi przypadek dłuższego przechowywania danych określony w innych punktach niniejszego ustępu,
    3. w odniesieniu do Kupujących, którzy zgłosili żądanie wystawienia faktury – przez okres 5 (pięciu) lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wystawiono fakturę, o ile nie zachodzi przypadek dłuższego przechowywania danych określony w innych punktach niniejszego ustępu,
    4. w odniesieniu do Kupujących, którzy dochodzą wobec Sprzedawcy roszczeń na drodze prawnej lub wobec których Sprzedawca dochodzi roszczeń na drodze prawnej – do momentu prawomocnego zakończenia wszystkich postępowań prawnych (w tym postępowań egzekucyjnych), o ile nie zachodzi przypadek dłuższego przechowywania danych określony w innych punktach niniejszego ustępu,
    5. w odniesieniu do Kupujących, których transakcja ze Sprzedawcą jest przedmiotem postępowań prawnych prowadzonych przez organy państwowe – do momentu ostatecznego lub prawomocnego zakończenia wszystkich postępowań, o ile nie zachodzi przypadek dłuższego przechowywania danych określony w innych punktach niniejszego ustępu,
    6. w odniesieniu do Kupujących, którzy złożyli skargę związaną z bezpieczeństwem Towaru – przez okres 10 (dziesięciu) lat, licząc od dostawy Towaru na rzecz Kupującego.
  9. Każda osoba fizyczna, której Dane Osobowe są przetwarzane przez Sprzedawcę, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu. W celu realizacji powyższych uprawnień można przesłać stosowną wiadomość pisemnie na adres Sprzedawcy albo pocztą elektroniczną na adres [email protected] bądź (w przypadku Użytkowników) zgłosić w panelu klienta w Sklepie.  
  10. Każda osoba fizyczna, której Dane Osobowe są przetwarzane przez Sprzedawcę, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna iż przetwarzanie danych osobowych, które go dotyczą, narusza przepisy RODO. 
  11. Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sprzedawcę (uniemożliwia zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży Towarów).  

 

§ 17

[Zmiana Regulaminu]

  1. Sprzedawca ma prawo dokonywania zmian Regulaminu z ważnych Powodów, w szczególności w następujących przypadkach:
    1. zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa mającej wpływ na treść Regulaminu lub prawa lub obowiązki Sprzedawcy lub Kupujących,
    2. wydania przez organ państwowy decyzji lub wytycznej lub innego aktu mającego wpływ na treść Regulaminu lub prawa lub obowiązki Sprzedawcy lub Kupujących,
    3. wydania przez sąd powszechny, administracyjny lub Sąd Najwyższy orzeczenia mającego wpływ na treść Regulaminu lub prawa lub obowiązki Sprzedawcy lub Kupujących, 
    4. zmiany zasad działania Sklepu, w szczególności zmiany form płatności, operatora szybkich płatności online,  sposobów dostawy lub Przewoźnika,
    5. zmiany infrastruktury sprzętowej lub programowej Sprzedawcy lub zasad ich działania lub innych podobnych przyczyn technologicznych, w tym także w celu usprawnienia działania Serwisu lub rozbudowy jego funkcjonalności,
    6. ze względów bezpieczeństwa informatycznego, w tym ochrony danych osobowych lub prywatności Kupujących, lub w celu zapobiegania nadużyciom lub naruszeniom przepisów powszechnie obowiązującego prawa, 
    7. potrzeby wprowadzania zmian redakcyjnych eliminujących wątpliwości, nieścisłości lub sprzeczności.
  2. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia opublikowania zmienionego Regulaminu na stronie internetowej Sklepu, z zastrzeżeniem ust. 3 niniejszego paragrafu. Jednolity tekst zmienionego Regulaminu (tj. tekst z wprowadzonymi zmianami) zostanie opublikowany w Sklepie z oznaczeniem daty jego publikacji oraz daty, od której będzie obowiązywał.
  3. Zmiana Regulaminu może wchodzić w życie w terminie krótszym niż wskazany w ust. 2 niniejszego paragrafu, jeżeli jest to konieczne:
    1. z uwagi na obowiązek nałożony na Sprzedawcę w drodze przepisu powszechnie obowiązującego prawa, orzeczenia sądowego lub aktu administracyjnego, 
    2. z uwagi na awarię lub błąd Sklepu grożące powstaniem istotnej szkody po stronie Sprzedawcy lub Kupujących,
    3. dla zapobieżenia zagrożeniu informatycznemu (w szczególności aktom cyberprzestępczości), oszustwu Kupujących lub naruszeniu danych Kupujących.
  4. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na zamówienia złożone przed zmianą Regulaminu oraz umowy sprzedaży zawarte lub wykonane przed zmianą Regulaminu. 
  5. Użytkownicy są zawiadamiani o zmianie Regulaminu pocztą elektroniczną na adres e-mail podany przez nich przy rejestracji w Sklepie.

 

§ 18

[Postanowienia końcowe]

  1. Po wyczerpaniu trybu reklamacyjnego Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozwiązywania sporów. W szczególności może on zwrócić się z wnioskiem o rozwiązanie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego przy wojewódzkim inspektoriacie Inspekcji Handlowej, których lista dostępna jest pod adresem internetowym uokik.gov.pl/kontakt-inspekcja-handlowa. Zasady działania stałych polubownych sądów konsumenckich dostępne są na stronach internetowych wojewódzkich inspektoriatów Inspekcji Handlowej, które wskazane są pod adresem, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Konsument ma również możliwość skorzystania z internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich za pomocą elektronicznej ogólnoeuropejskiej platformy internetowej ODR dostępnej na stronie internetowej ec.europa.eu/consumers/odr. Skorzystanie z pozasądowych metod rozwiązywania sporów nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnienia Konsumenta do rozpatrzenia sporu przez właściwy sąd powszechny zgodnie z ust. 2 niniejszego paragrafu. 
  2. W przypadku sporów powstałych między Sprzedawcą a Konsumentem sąd właściwy dla rozstrzygania sporów określają przepisy powszechnie obowiązującego prawa. W przypadku Konsumentów mających miejsce zamieszkania w innym państwie członkowskim poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (z wyłączeniem Danii) sąd właściwy dla rozstrzygania sporów określają przepisy rozporządzenia Rady nr 1215/2012 w sprawie jurysdykcji i uznawania orzeczeń sądowych oraz ich wykonywania w sprawach cywilnych i handlowych (Bruksela I bis).  
  3. W przypadku sporów powstałych między Sprzedawcą a Kupującym niebędącym Konsumentem  sądem właściwym dla rozstrzygania sporów jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu blokowania przez administratorów serwerów pocztowych wiadomości wysyłanych na adres e-mail podany przez Kupującego ani z tytułu usuwania lub blokowania wiadomości wysłanych na adres e-mail podany przez Kupującego przez oprogramowanie zainstalowane na urządzeniu używanym przez Kupującego.  
  5. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania zobowiązania wobec Kupującego niebędącego Konsumentem jest ograniczona do wysokości wartości zamówienia, którego Sprzedawca nie wykonał bądź które nienależycie wykonał w następstwie okoliczności, za które Sprzedawca ponosi odpowiedzialność.  
  6. Jeśli któreś z postanowień niniejszego Regulaminu okaże lub stanie się nieważne, nieskuteczne lub niewykonalne w części lub w całości, nie narusza to skuteczności i wykonalności pozostałych postanowień. W miejsce postanowień nieważnych bądź nieskutecznych wchodzą odpowiednie przepisy prawa.  
  7. Regulamin obowiązuje od dnia 03 czerwca 2025 r. 

 

Dokumenty do pobrania

 

TEKST REGULAMINU W PDF

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PDF

 

 

 
Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium