Jak mogę zwrócić zakupiony produkt?
Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży, czyli zwrotu, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Warunkiem jest, aby produkt nie był używany a zapieczętowane opakowanie nie otwarte, ze względów higienicznych.
Jeśli zakupiony produkt był zestawem / pakietem z produktem w promocyjnej cenie np. 0,01zł, zwracając produkt główny klient ma obowiązek zwrócić również produkt promocyjny. W przeciwnym wypadku od zwracanej kwoty odejmiemy wartość produktu promocyjnego w jego cenie regularnej.
Krok 1: Wypełnij formularz zwrotu.
- Możesz pobrać formularz ze strony internetowej lub poprosić o przesłanie go drogą mailową. Formularz możesz wysłać drogą mailową pod adres: [email protected] lub włożyć do paczki ze zwrotem.
Krok 2: Przygotuj oraz nadaj przesyłkę zwrotną.
- Upewnij się, że produkt jest zapakowany w oryginalne opakowanie oraz dobrze zabezpieczony do transportu. Nadaj przesyłkę pod adres ul. Magazynowa 16, hala 16/22, rampa 16/21, 62-030 Luboń.
Krok 3: Otrzymaj zwrot pieniędzy.
- Po otrzymaniu przesyłki i zweryfikowaniu zawartości, dokonamy zwrotu pieniędzy na Twoje konto w ciągu 14 dni.
Formularz odstąpienia od umowy.
W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji lub zwrotu prosimy o przesłanie towaru (i jeśli to możliwe – dowodu zakupu) na adres: Centrum magazynowe Luvena ul. Magazynowa 16, hala 16/22, rampa 16/21, 62-030 Luboń. Koszt dostawy w przypadku zwrotu pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy zwrotów przesłanych „za pobraniem”. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie produktów na czas transportu.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.